У таких умовах єдиний спосіб перетворити соціальні мережі на ефективний інструмент розвитку бізнесу — це структурувати комп'ютерну соціальність, зробити її більш впорядкованою та послідовною. Бізнес уже звик працювати з інформаційними технологіями. Сьогодні практично у кожній компанії використовуються системи ERP та CRM. І це тільки питання часу, коли соціальні мережі продовжать цей перелік. Ефективність на робочому місці передбачає також можливість для людей обмінюватися своїми знаннями та досвідом. І це саме та сфера, в якій соціальні медіа стають як ніколи зручними та ефективними. Вони роблять процес взаємодії між людьми набагато більш простим, а саме освоєння нового інструменту не вимагає практично жодних додаткових зусиль чи попередньої роботи. Комбінація соціальних та структурних аспектів технологій гарантує, що соціальні активності в онлайні будуть справді орієнтовані на виконання роботи. А додавання структурних елементів зробить кожного більш свідомим щодо завдань, які йому потрібно виконати і знизить спокусу використовувати нові медіа тільки заради соціальної взаємодії. Чисті соціальні додатки є занадто соціальними, а чисті структуровані програми — занадто структурованими. Тільки комбінація цих двох аспектів дозволяє досягати цілі найшвидше і з найбільшою ефективністю. Тому можна прогнозувати, що скоро структурована соціальність стане невід'ємною частиною кожного сучасного бізнесу.
За матеріалами "Want Value From Social? Add Structure", HBR Blog Network. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |