ІНСАЙТИ | Соціальні мережі 26 листопада 2012 р.

Хочете зробити більш ефективним
соціальний аспект бізнесу? Додайте структуру!

Том Девенпорт (Tom Davenport), керівник напрямку інформаційних технологій та управління у Babson College, автор численних праць по бізнес-процесах, реінжинірингу, управлінню знаннями, серед яких книга "Аналітика як конкурентна перевага" (Competing on Analytics), розповідає про те, як зробити більш ефективною роботу з соціальними мережами.

Том Девенпорт (Tom Davenport)
Том Девенпорт
(Tom Davenport)
Багато менеджерів сьогодні стикаються із дилемою соціальності. Вони хочуть використовувати соціальні медіа, щоб збільшити свій вплив на клієнтів та співробітників. Але в той же час вони не можуть звикнути до думки, що їм доведеться дозволити працівникам використовувати соціальні медіа в робочий час. Вони бояться, що занадто велика кількість соціальної активності негативно вплине на продуктивність співробітників. І хоча всі ми вже звикли до твітів, профайлів, написів на стінах та дискусії в онлайні, мало хто знає, як зробити всі ці активності по-справжньому ефективними для бізнесу.

У таких умовах єдиний спосіб перетворити соціальні мережі на ефективний інструмент розвитку бізнесу — це структурувати комп'ютерну соціальність, зробити її більш впорядкованою та послідовною.

Бізнес уже звик працювати з інформаційними технологіями. Сьогодні практично у кожній компанії використовуються системи ERP та CRM. І це тільки питання часу, коли соціальні мережі продовжать цей перелік.

Ефективність на робочому місці передбачає також можливість для людей обмінюватися своїми знаннями та досвідом. І це саме та сфера, в якій соціальні медіа стають як ніколи зручними та ефективними. Вони роблять процес взаємодії між людьми набагато більш простим, а саме освоєння нового інструменту не вимагає практично жодних додаткових зусиль чи попередньої роботи.

Комбінація соціальних та структурних аспектів технологій гарантує, що соціальні активності в онлайні будуть справді орієнтовані на виконання роботи. А додавання структурних елементів зробить кожного більш свідомим щодо завдань, які йому потрібно виконати і знизить спокусу використовувати нові медіа тільки заради соціальної взаємодії.

Чисті соціальні додатки є занадто соціальними, а чисті структуровані програми — занадто структурованими. Тільки комбінація цих двох аспектів дозволяє досягати цілі найшвидше і з найбільшою ефективністю. Тому можна прогнозувати, що скоро структурована соціальність стане невід'ємною частиною кожного сучасного бізнесу.

За матеріалами "Want Value From Social? Add Structure", HBR Blog Network.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)