ІНСАЙТИ | Google 30 травня 2006 р.

Думки про майбутнє Google

Експерти представляють чотири варіанти, які показують, куди можуть завести інновації компанію Google.

Всі ми знаємо, що компанія, заснована Сергеєм Бріном та Ларрі Пейджем 8 років тому — одне з найбільш дивних підприємств сучасності. Якщо хоча б якісь сумніви існували, то вони розвіялися у 2005-му році. Продажі Google зросли на 50% до $6 мільярдів, її прибутки підскочили до $1,6 мільярдів. Компанія щоденно наймає на роботу 8 нових працівників, багато з яких переходять від Microsoft. Всі вони належать до найрозумніших людей на планеті. При цьому сервери Google знаходяться у всіх точках світу, а їх загальна кількість — понад 150.000. Це дає змогу Google робити практично все, що їй захочеться з Інтернетом.

Найновішим і найцікавішим питанням, яке зараз широко обговорюється у бізнесових колах є: "Що з себе представлятиме Google через кілька десятиліть? Чи ця компанія просто досягне своїх власних вершин і зникне, як часто трапляється у світі бізнесу? Чи, можливо, вона стане надпотужною силою не лише в світі бізнесу, але й у суспільстві?" Ці запитання були поставлені науковцям, консультантам, колишнім співробітникам Google та іншим особам, які могли б щось прояснити. Відповіді виявилися добре обґрунтованими, детальними, а іноді — навіть страхітливими. Завдяки цим відповідям було вироблено чотири варіанти майбутнього для Google. Три з них говорять про те, що ця компанія через деякий час стане ще більш потужною, ставши монополістом серед медіа, Інтернету та наукових досліджень. Четверта візія говорить про занепад та смерть Google.

1. Google стане найпотужнішим медіа. Дехто стверджує, що рух Google у цьому напрямку почався разом із запуском Google News — першим медіа-сайтом компанії (2002 рік). Інші говорять про Google Book Search, який з'явиться у 2007-му. Але все це лише дрібниці, зважаючи на намір Google купити кабельну мережу за $3 млрд. і трансформувати її у Google TV. У 2009-му буде здійснено новий сервіс Google Mobile, який надаватиме послуги для мобільних телефонів. Але на відміну від послуг, які надаються сучасними мобільними операторами, сервіс Google буде безкоштовним. Компанія також представить публічні гарантії для всіх письменників та митців, чиї роботи розміщуватимуться в Google. У 2020-му письменники, опубліковані на Google, отримають Пуліцерівську премію за репортаж та фантастику.

2. Google стане найпотужнішою компанією у сфері Інтернету. Безкоштовна послуга Wi-Fi, надшвидкий доступ до всесвітньої мережі, спеціальна програма Gbrowser від Google та безліч інших послуг. Все це забезпечить невпинне зростання Google як володаря такої незалежної мережі Інтернету.

3. Google стане Всемогутнім. XXI століття дасть можливість всім людям зрозуміти всемогутність Google. Технологи, такі як Ray Kurzweil, припускають, що Потужний Штучний Інтелект (комп'ютерна програма, здатна до удосконалення власного коду) переросте у щось таке, що зараз людина навіть не може уявити. Вже зараз у Google існують зародки такого штучного інтелекту. Його прикладом є всі роботи, які працюють над індексуванням сторінок Інтернету. До 2020-го року Google проіндексує кожну книгу, статтю, фільм, телевізійне шоу та пісню, які були створені людством. До 2060-го можна буде дізнатися про кожен IP будь-якого користувача у всьому світі. Це означає також зростання могутності тих людей, які заснували Google і які мають доступ до його основного сервера. Головне, щоб не вийшло так, як у фантастичних голівудських фільмах, де штучний інтелект виходить з-під влади людини і стає самостійним організмом, який прагне керувати людством.

4. Google загине. Унікальність компанії багато в чому залежить від спеціального рейтингу сторінок (Page Rank) у Google. Такий особливий рейтинг дає можливість дійсно найбільш популярним сайтам бути на вершині списку під час пошуку, і навпаки, найменш популярні сайти опиняються внизу. Для цього Google використовує оптимізатор пошуку (SEO). Але це водночас означає, що обов'язково виникнуть способи обійти обмеження рейтингу і вивести ваш сайт на його вершину. Для цього можуть бути використані, наприклад, оптимізатори — спеціальні програми, які, без відома розробників сайту, записують на їхній сайт лінк на ваш ресурс. Про це говорить вже той факт, що навіть зараз, попри всілякі намагання уникнути цього, при пошуку будь-якої інформації ви натикаєтеся на порноресурси та рекламні сайти, які вам зовсім не потрібні. Те саме буде робитися і з контекстною рекламою, за яку сайт отримує гроші. Зрештою, якщо Google навіть зараз не може справитися з цією проблемою, то що говорити про недалеке майбутнє, коли хакери розвинуться і стануть працювати більш хитро і вправно. Саме занепад Google як найкращого пошукового та рекламного сайту стане причиною його занепаду.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0 Magazine.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Ваш надійний тилВаш надійний тил

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)