Кожен лідер заслуговує на ту команду, яку він має
Майкл Меддок (Michael Maddock) та Рафаель Луї Вітон (Raphael Louis Viton) переконані, що незалежно від того, наскільки щасливим чи нещасним, хорошим чи поганим керівником ви є — ви заслуговуєте саме на ту команду, яку маєте.
Майкл Меддок
(Michael Maddock)
Рафаель Луї Вітон
(Raphael Louis Viton)
|
Кожна людина сама вибирає свій життєвий шлях. Для когось це означає бажання скаржитися на життя та йти шляхом "жертви", для когось — необхідність відмовитися поточного стану речей і відкритися для змін, а для когось — потребу створити свою власну "іншу" реальність.
Автори вважають, що найбільш продуктивним типом керівника є людина, яка здатна "створювати" і яка виховує в своїх підлеглих таку саму "креативну" жилку.
З одного боку, всі люди до певної міри творці, адже кожен хоче створювати нові продукти та сервіси; з іншого — надихати креативність зовсім не просто. Тому перше, на що слід звернути увагу — це вибір людей з "правильним" набором внутрішніх цінностей та компетенцій.
Вам варто наймати співробітників, які:
- Ставлять перед собою та своїм оточенням виклики щодо створення найкращих ідей, продуктів та сервісів. В їхньому репертуарі немає словосполучення "достатньо хороший".
- Мають підприємницький менталітет. Це не означає, що в минулому вони неодмінно володіли бізнесом. Підприємці — це в першу чергу люди, які люблять долати виклики. І що складнішим буде виклик — то краще. Саме підприємницький менталітет призводить до створення чогось нового. Він дозволяє помітити можливості там, де інші бачать лише проблеми.
- Зі щирою повагою ставляться до своїх колег. Організація, яка складається із самобутніх креативних індивідуалістів, можливо, буде здатна генерувати багато нових ідей. Але якщо егоїзм превалюватиме, тоді жодна ідея не зможе втілитися у життя. Тому ще однією надзвичайно важливою рисою хорошого співробітника є його здатність працювати в команді і сфокусовано рухатися до спільно обраної цілі.
Але щоб бути справжнім лідером, головне пам'ятати про найважливіший аспект — вам потрібно бути втіленням всіх трьох наведених вище принципів і найяскравіше демонструвати їх. Якщо ви уникаєте викликів, марно сподіватися, що ваша команда з радістю йтиме на них. Якщо ви зверхньо ставитесь до підлеглих, не варто мріяти, що між працівниками самі по собі виникнуть здорові партнерські стосунки.
Пам'ятайте про це! Якщо ви не можете створити ефективну команду, проблема майже завжди виникає через вас, а не через працівників, яких ви наймаєте. Змініть своє мислення, ставлення і поведінку — і ви зумієте змінити ситуацію на краще.
За матеріалами "You Deserve the Team You Get", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|