Пошуки скарбів: думки нового споживача
Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer
У своїй попередній книзі з багатообіцяючою назвою "Trading Up" Michael J. Silverstein говорив про революцію розкішності, наголошуючи на тому, що споживачі готові платити величезні гроші за товари, які емоційно їх задовольняють. Нова книга виглядає наступною частиною розмови про роздвоєння ринку — розмова про споживачів (здебільшого жінок), які шукають найбільш цінні, найбільш якісні товари за розумною ціною. Іншими словами — вони шукають скарб.
Хто ж переможе на цьому ринку? Bath & Body Works, Dollar General, Best Value Inn, Tchibo, LG, eBay та H.E. Butt — ось кілька претендентів. Вони всі розуміють емоційні потреби споживачів середнього класу і поважають ці потреби.
У першій половині книги досліджується зміна пріоритетів покупців середнього класу. Розповідається про причини зростання уваги покупця до цінності продукту, якими очевидно є збільшення рівня освіти споживачів та збільшення їх прибутків.
У другій половині книги наводяться стратегії (часто з прикладами), завдяки яким компанії можуть захопити споживача, який полює на унікальність. Наприклад, Tchibo — європейський постачальник кави — щотижня вигадує нове оформлення для своєї продукції. Покупці ніколи не можуть знати напевне, як виглядатиме сьогодні кава від Tchibo. Споживач не може відмовитися від продукту, який гарно виглядає, чудово зроблений, не дорогий, але при цьому якісний та ще й несе елемент приємної несподіванки.
Книга є дуже якісно написаною та переконливо обґрунтованою щодо потреб середнього класу.
Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.
|