РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 грудня 2006 р.

Критичні управлінські дії на мотивацію персоналу

The Manager's Guide to Rewards

Роки досліджень були витрачені на створення успішних мотиваційних програм, які мали на меті підвищення залученості та продуктивності працівників. Проте, дуже часто такі програми втрачали з поля зору найважливішу аудиторію — лінійних менеджерів. Саме ця проблема стає темою нової книги "Довідник менеджера з мотивації" (The Manager's Guide to Rewards), авторами якої стали консультанти компанії Hay Group Doug Jensen, Tom McMullen та Mel Stark.

"Мотиваційні програми у багатьох компаніях не досягають своєї мети, оскільки компанії помилково зосереджуються на тому "що", а не на тому "як" вони роблять, — наголошує Tom McMullen. — Як результат — навіть найкращі мотиваційні програми гинуть без вдалого впровадження. І саме лінійні менеджери, які часто є обличчям організації для її працівників, є вирішальним фактором успіху чи провалу подібних програм".

Спробуймо визначити, чому лінійні менеджери є настільки важливими? Відповідь на це запитання дуже проста. Більшість організацій фокусується виключно на монетарному рівні мотивації. Але не варто забувати, що негрошові стимули, такі як: посадові функції, визнання, розвиток кар'єри, робочий клімат, які зазвичай залежать саме від лінійних менеджерів, також мають неабиякий вплив на мотивацію персоналу. Найбільш успішними управлінцями є ті, які здатні використати весь набір інструментів для винагороди та мотивації персоналу.

"Менеджери, які здатні створити сприятливу атмосферу та робочий клімат у компанії, тим самим досягають неоціненного ефекту залученості працівників, внаслідок чого продуктивність останніх зростає в декілька разів, — говорить Mel Stark. — Для створення такого ефекту необхідна злагоджена робота HR-менеджерів та лінійних менеджерів".

У книзі також розповідається про те, яким чином менеджери можуть бути джерелом такої негрошової мотивації, як створення гнучкого графіку роботи, кар'єрне зростання, визнання, лідерство тощо. Адже саме ці речі належать до списку унікальних конкурентних переваг компанії, які найважче скопіювати.

Визнання працівників за їхню щоденну діяльність, налагодження зворотнього зв'язку та наставництво — це ті речі, які допоможуть кожному працівникові відчути себе особистістю, а значить — працювати краще, наполегливіше та продуктивніше.

"Працівники з набагато більшим задоволенням залишатимуться у компанії, яка турбуватиметься як про їхнє особисте, так і професійне зростання", — робить висновок Stark.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)