РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 квітня 2007 р.

Революція привітності

The Kindness Revolution: The Company-Wide Culture Shift That Inspires Phenomenal Customer Service

Два найбільш привабливих аспекти книги "Революція привітності: Зміна культури в компанії, яка призводить до феноменального покращення обслуговування клієнтів":
  • приклади реальних компаній, які продемонстрували, як можна досягнути успіху, покращивши стосунки з клієнтами;
  • перспективи привнесення привітності у бізнес-середовище.

Концепція, описана у книзі, настільки захоплює, що ви вже готові пропонувати додаткову "дозу" привітності кожному випадковому перехожому. І результати не примусять себе чекати — кожен прагне відчувати свою вагомість, і тому ваша привітність буде сприйнята з належною увагою. В будь-якому випадку, ви відчуватимете душевне тепло тих людей, з якими спілкуватиметеся.

Книжка починається із дискусії про володіння споживачами та переваги, які отримує компанія, що володіє споживачами. Автор переконливо обґрунтовує свою точку зору: якщо ви володієте певною кількістю споживачів, це зовсім не означає, що ці споживачі не можуть бути перехоплені вашими конкурентами. І саме байдужість є основною причиною, через яку компанії втрачають своїх клієнтів. Найкращим же способом утримувати їх — є відмінне обслуговування.

Досліджуючи компанії, які показують найвищий рівень обслуговування клієнтів автор виявляє, що кожна з них у той чи інший спосіб практикує концепцію привітності. Висновок, який робить автор, полягає в тому, що відмінна організація обслуговування клієнтів починається від верхівки компанії. Цінності відіграють найбільш вагому роль при визначенні ставлення до працівників та клієнтів у будь-якій компанії.

Книга дуже легко читається. А оскільки у ній лише 185 сторінок, її можна осилити за один вечір.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)