Революція привітності
The Kindness Revolution: The Company-Wide Culture Shift That Inspires Phenomenal Customer Service
Два найбільш привабливих аспекти книги "Революція привітності: Зміна культури в компанії, яка призводить до феноменального покращення обслуговування клієнтів":
- приклади реальних компаній, які продемонстрували, як можна досягнути успіху, покращивши стосунки з клієнтами;
- перспективи привнесення привітності у бізнес-середовище.
Концепція, описана у книзі, настільки захоплює, що ви вже готові пропонувати додаткову "дозу" привітності кожному випадковому перехожому. І результати не примусять себе чекати — кожен прагне відчувати свою вагомість, і тому ваша привітність буде сприйнята з належною увагою. В будь-якому випадку, ви відчуватимете душевне тепло тих людей, з якими спілкуватиметеся.
Книжка починається із дискусії про володіння споживачами та переваги, які отримує компанія, що володіє споживачами. Автор переконливо обґрунтовує свою точку зору: якщо ви володієте певною кількістю споживачів, це зовсім не означає, що ці споживачі не можуть бути перехоплені вашими конкурентами. І саме байдужість є основною причиною, через яку компанії втрачають своїх клієнтів. Найкращим же способом утримувати їх — є відмінне обслуговування.
Досліджуючи компанії, які показують найвищий рівень обслуговування клієнтів автор виявляє, що кожна з них у той чи інший спосіб практикує концепцію привітності. Висновок, який робить автор, полягає в тому, що відмінна організація обслуговування клієнтів починається від верхівки компанії. Цінності відіграють найбільш вагому роль при визначенні ставлення до працівників та клієнтів у будь-якій компанії.
Книга дуже легко читається. А оскільки у ній лише 185 сторінок, її можна осилити за один вечір.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|