РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 липня 2007 р.

Не переймайтесь, будьте готові

Upside: The 7 Strategies for Turning Big Threats into Growth Breakthroughs

Дизайн iPod часто називають основним доказом успішності продукту. Проте набагато рідше доводиться чути про стратегічні рішення всередині компанії, які також стали важливим кроком для створення цього феномену. Apple запатентували ключову технологію, завдяки якій iPod набув популярності, — систему програмного забезпечення iTunes. При цьому керівник компанії Стів Джобс чітко окреслив час до виходу першої версії продукту — 9 місяців. Це дозволило сфокусувати увагу навколо розробки гаджета та забезпечило достатню швидкість виходу на ринок. Ці заходи дали змогу систематично знизити ризик запуску iPod та забезпечили успішність $100 мільйонної ставки Apple.

Таким чином компанія взяла на себе функцію формування ризику. І саме це стало ключовим уроком, який ми знайдемо у книзі "Вершина: 7 стратегій перетворення великих загроз на проривне зростання" (Upside: The 7 Strategies for Turning Big Threats into Growth Breakthroughs), автором якої є Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky). Він відмовляється від усталеної думки, що для досягнення успіху компаніям слід уникати великих ризиків. "Некеровані ризики — найбільше джерело витрат для вашого бізнесу та економіки в цілому", — пише він. У новій книзі "Вершина..." він намагається довести, що ризики повинні грати на руку компанії — ними слід правильно керувати.

Сливоцький уникає традиційного розуміння управління ризиками як страхування. Він бореться не з падіннями курсів та відсотками, а зі шкодою для стратегії компанії. Наприклад: Що трапиться, якщо провалиться великий проект? Чи якщо раптово зміняться споживацькі вподобання? "Вершина..." називає п'ять інших викликів, з якими можуть зіткнутися компанії, включаючи вибір правильного шляху, стосунки з непереможними конкурентами, подолання надмірної впевненості, уникнення вбивчої конкуренції та подолання стагнації.

Тема, яка червоною ниткою проходить через усю книгу: слід готувати компанії до прийняття керованих ризиків та виходу на вершину. Одним із найяскравіших прикладів, використаних ним у книзі, є історія японської музично-розважальної компанії Tsutaya. На відміну від своїх американських конкурентів, таких як Blockbuster чи Tower Records, Tsutaya навчилася любити мінливі смаки споживачів. У кожній зміні вподобань своїх клієнтів Tsutaya бачить не загрозу, а нову можливість для зростання.

Ярослав Федорак, за матеріалами BusinessWeek.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)