Досягнення успіху в продажах
Achieve Sales Excellence
Книга "Досягнення успіху в продажах" (Achieve Sales Excellence) базується на 14-річному дослідженні HR Chally Group, в якому взяло участь 80 000 клієнтів із 15-ти галузей. Це дослідження представляє нову парадигму взаємодії між різними бізнесами. У той час як ціна, якість, інноваційні можливості продукту, доступність і т. п. впливають на рішення клієнта про покупку — жодна із цих ознак не є визначальним фактором. Дослідження доводить, що саме поведінка продавця є найбільш впливовим фактором прийняття рішення про покупку, коли йдеться про продажі у секторі B2B.
Рішення бізнес-клієнтів про покупку є не просто рішенням придбати той чи інший товар, але й віддати на аутсорсінг управління перевагами, які компанія сподівається отримати від продукту. Таким чином для бізнес-клієнтів продавці виконують ролі своєрідного замінника менеджера.
Яким чином продавці можуть допомогти клієнтам, підтримати їх та сприяти у досягненні цілі? У дослідженні згадується про сім характеристик, які повинні бути притаманними продавцеві світового класу.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|