Глобальна багатоманітність: Залучення споживачів та співробітників по всьому світу
Global Diversity: Winning Customers and Engaging Employees Within World Markets
Для досягнення успіху на світовому ринку корпорації повинні навчитися адаптувати свої продукти та послуги до потреб та вподобань місцевих споживачів. Поверхове знання про культуру тієї чи іншої країни призводить до ускладнень при виході компанії на нові ринки. Організації потребують куди глибшого розуміння відмінностей — як очевидних, так і прихованих — які можуть впливати на бізнес та очікування від роботи компанії.
Ернест Гандлінг (Ernest Gundling) та Аніта Занчетін (Anita Zanchettin) пропонують базове розуміння згаданих вище категорій у своїй книзі "Глобальне багатоманіття". Зокрема, автори пропонують інформацію щодо ключових аспектів відмінностей у восьми країнах: Китаю, Єгипту, Індії, Японії, Мексики, Росії, Великобританії та США. Автори надають детальну інформацію щодо таких аспектів, як вік, мова, стать, соціально-економічний статус, релігія, регіональна приналежність, етнічність, сімейні цінності. Окрім того, у книзі можна відшукати інформацію про можливі ускладнення на робочому місці, які стосуються кожного із наведених вище аспектів. Книга закінчується пропозицією практичного підходу, який складається із шести етапів. Саме його використовуватимуть ті компанії, які прагнуть максимізувати свій успіх на глобальному ринку.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|