Мобілізуючи думки
Mobilizing Minds
Попри той факт, що електронна пошта, голосова пошта та он-лайн зібрання суттєво зменшують вартість комунікації між співробітниками у багатьох компаніях, вони не завжди і не обов'язково призводять до ефективної взаємодії. У той час, як витрати компанії на комунікації знижуються, об'єм комунікацій необхідний для ефективної роботи продовжує зростати. Основною причиною такої ситуації є консервативні моделі XX-го століття — вертикальні "зверху-донизу" ієрархічні структури.
Створення цінності у XXI-му столітті тісно пов'язане із переходом до "незалежної" роботи професіоналів та надання їм можливості вільного прийняття рішень у межах організації. Компанії, які ще не зрозуміли потенціалу такого підходу, свідомо йдуть на скорочення продуктивності за рахунок ускладнення, і як наслідок — зниження прибутку організації з розрахунку на одного працівника.
Організаційні ідеї, які ми знайдемо у книзі Браяна та Джонса (Bryan and Jones) "Мобілізуючи думки" (Mobilizing Minds), мають на меті допомогти компанії створити максимально продуктивні стратегії, які б сприяли ефективному застосуванню та капіталізації нових технологій нашого цифрового віку.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|