Як робити те, що має значення
Doing What Matters
Джеймс Кільтс (James Kilts), колишній президент компанії Gillette, разом з двома своїми бізнес-партнерами Джоном Манфреді (John Manfredi) та Робертом Лорбером (Robert Lorber) поділилися автобіографією та управлінськими порадами у книзі "Робити те, що має значення: Як отримати виняткові результати — Революційний старий як світ підхід" (Doing What Matters: How to Get Results That Make a Difference — The Revolutionary Old-school Approach).
Кар'єра Кільтса у сфері споживчих товарів почалася в компанії General Foods і досягнула своєї кульмінації разом з призначенням його на пост генерального директора спершу у компанії Kraft Foods Inc., а потім Nabisco. І цей кар'єрний шлях, здається, виявився ідеальною підготовкою до того, що він зробив із Gillette у 2001-2005 роках.
Після настільки стрімкого злету в динамічному американському бізнес-середовищі, Кільтс тепер чудово розуміє його пріоритети.
На його глибоке переконання, у бізнесі є чотири фундаментальні аспекти, абсолютно необхідні для успіху: люди, лідерство, майбутнє та вміння робити правильні речі. Структура книги повторює ці чотири аспекти.
Зміни, які приніс Кільтс у компанію Gillette, були справді вражаючими. Коли у 2001-му році він був призначений генеральним директором (перший топ-менеджер, який прийшов у компанію ззовні за 70 років) корпорація втрачала свої прибутки і не могла досягнути запланованих бюджетів протягм 15 сезонів поспіль. Станом на 2005-ий рік він та його команда створили понад $26 млрд. цінності для акціонерів, після чого компанія була продана Procter&Gamble. За чотири роки своєї роботи на цій посаді сам Кільтс заробив $160 млн.
Історія Gillette — це чудова ілюстрація того, яким чином бажання рядового споживача опиняються в руках креативного та вправного маркетолога. Продажі Gillette зростали разом із тим, як зростала кількість лез на їхніх бритвах.
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|