За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу
Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing
Назва книги "За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу" (Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing) чітко вказує на проблематику, яку піднімає у ній авторка Луіз Келлі (Lois Kelly). На подібну тематику раніше писали Малькольм Гладвел (Malcolm Gladwell) та Емануель Розен (Emmanuel Rosen), проте Келлі таки вдалося пролити нове світло на дещо застарілі концепції. І, що набагато важливіше, вона пропонує конкретні поради, яким чином компанія може створити позитивні чутки та розмови навколо своїх продуктів та сервісів.
Наприклад, авторка концептуально пояснює, чому керівники кожної компанії повинні виробити свою власну унікальну "точку зору". Більше того, Келлі не лише презентує вдалі кейси, які ілюструють важливість вірусного маркетингу для просування компанії, але й пояснює, яким чином організації можуть систематично розвивати враження своїх ключових клієнтів та створювати "причину для розмов".
Книгу Келлі можна порекомендувати кожному, хто цікавиться комунікацією з ринком, із використанням принципів вірусного маркетингу.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|