Секрет зміни культури, коли вона не відповідає вашій стратегії
Якщо ви хочете змінити свою культуру, вам потрібно змінити історії, якими люди у вашій організації діляться один з одним. Джей Барні (Jay B. Barney), Мануель Аморім (Manoel Amorim) та Карлос Хуліо (Carlos Júlio) у книзі «The Secret of Culture Change: How to Build Authentic Stories That Transform Your Organization» («Секрет зміни культури: як створювати автентичні історії, що трансформують вашу організацію») пишуть, що ці історії і є секретом культурних змін.
Ви створюєте культуро-змінюючі історії, беручи участь у діях, які радикально відрізняються від поточної культури вашої організації — діяльності, яка встановлює чіткий розрив із минулим і які демонструють чіткий шлях до нового майбутнього культури.
Опитавши лідерів, які намагалися змінити свою організаційну культуру, автори зібрали понад 150 історій, багато з яких увійшли до цієї книги. Із них вони виокремили шість ознак успішних культуро-змінюючих історій.
Книга детально пояснює шість атрибутів успішних історій, що змінюють культуру. Історії та організаційні міфи, які представлені в кожній главі, є не лише цікавими та захоплюючими, але й повчальними. Ось, власне, ці шість атрибутів.
1. Дії, на яких побудовані ці історії, є автентичними
Автентичні історії «відображають ваші глибокі цінності та переконання щодо того, ким ви є як лідер, вашу прихильність до благополуччя ваших співробітників та інших стейкхолдерів, а також те, як це пов’язано зі здатністю вашої фірми втілювати в життя свої стратегії».
2. У цих історіях у якості «зірки» виступає один лідер
Це робиться не для того, щоб потішити своє его, а щоб продемонструвати вашу відданість, будучи прикладом культури, до якої хочеться змінитись. «Якщо ви не готові зробити щось, що створить історію у вашій фірмі, яка допоможе змінити її культуру, то дуже малоймовірно, що ваші співробітники повірять, що ви справді віддані зміні культури».
3. Дії, які створюють ці історії, сигналізують про повний розрив із минулим і чіткий шлях у майбутнє
«Історії, які ви створюєте, щоб змінити культуру вашої організації, повинні чітко показувати, які конкретні патерни мислення, дії та реагування більше не є прийнятними, і якими будуть ці нові патерни». Історія має розірвати зв’язок із минулим і показати шлях у майбутнє.
4. Ці історії звертаються до розуму і сердець співробітників
«Успішна зміна культури вимагає звернення як до раціональних економічних інтересів ваших співробітників — їхнього розуму, так і до їхніх емоційних і соціальних інтересів — їхніх сердець».
5. Дії, які утворюють ці історії, часто є театралізованими
Під театралізованістю розуміється виконання чогось, що виходить за рамки звичайного, в публічній обстановці, що підсилює певний аспект зміни в культурі.
6. Ці історії розповідають і переповідають в організації
Історії, які є «автентичними, в яких ви граєте головну роль, які визначають чіткий розрив із минулим і шлях до майбутнього, які апелюють до розуму і серця, і які є театралізованими за своєю природою», розпочинають процес зміни культури. Хитрість полягає в тому, щоб залучити інших членів вашої організації до створення власних культуро-змінюючих історій або того, що автори називають «каскадом історій».
Лідери, описані в цій книзі, «знайшли базові матеріали, необхідні для побудови історії, коли їхні очікування щодо того, що має робити їхня організація, не збігалися з тим, що вона насправді робила. Кожного разу, коли ви усвідомлюєте, що ваша організація не дотримується своєї стратегії, це може стати історією, яка змінить культуру».
За матеріалами Leading Blog
|