Корпоративна репутація: 12 кроків до збереження та відновлення репутації
Corporate Reputation: 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation
Нещодавні корпоративні кризи доводять, що репутація компанії, яка створювалася роками, може бути зруйнована за мить. Неадекватний зворотній зв'язок, хибні дії, плітки серед співробітників, зволікання з виведенням на ринок нових продуктів — все це може стати причиною руйнування корпоративної репутації, створеної завдяки наполегливій праці та цілеспрямованості. Втім, вміло керована компанія, яка свідомо підходить до питань іміджу, ніколи не завдасть шкоди власній репутації.
Книга "Корпоративна репутація" (Corporate Reputation) визначає та описує основні дії, які здатні виконати компанії та їхні лідери задля відновлення пошкодженої корпоративної репутації, а також досягнути майбутнього зростання та процвітання. Вона також наводить реальні історії успіху та практичні стратегії, яких слід дотримуватися компаніям, що прагнуть виробити довгостроковий підхід до формування позитивного іміджу та "хорошого імені".
Книга пропонує 12-кроковий підхід до відновлення репутації, який здатний забезпечити здоровий імідж організаціям, що постраждали внаслідок корпоративної кризи.
Сайт книги — www.corporatereputation12steps.com
Ярослав Федорак, MCUa.
|