Знавці маркетингу
The Marketing Mavens
Сучасний підхід до маркетингу був сформований в еру, коли постачальники (компанії, які виробляють продукти та пропонують послуги) перебували у надзвичайно вигідному положенні. Той час давно минув. Сьогодні споживачі зайняли те вигідне положення, в якому колись перебували компанії. В часи економічної глобалізації, всі ми живемо у світі надмірної пропозиції та дефіциту попиту. Мільйони постачальників борються за місце у думках та гаманці дуже обмеженого кола споживачів.
Ноель Капон (Noel Capon), автор книги "Знавці маркетингу" (The Marketing Mavens), намагається виявити, що відрізняє тих людей, які знають, як досягнути успіху у цьому новому мінливому середовищі.
Книга "Знавці маркетингу" базується на чотирирічному дослідженні, яке охопило двадцять п'ять галузей. Метою дослідження було виявити лідерів та визначити, що саме вони роблять інакше, ніж інші компанії. Висновок виявився надзвичайно простим і логічним: Справжні знавці маркетингу зосереджують всю увагу компанії на споживачеві, перетворюючи маркетинг на роботу кожного працівника у компанії.
Використовуючи широкий спектр різноманітних прикладів, починаючи від ESPN і закінчуючи Mayo Clinic, доктор Капон наочно показує, яким чином знавці здатні досягнути поставлених цілей.
І хоча справжні "знавці маркетингу" — це рідкісний тип, все ж на них можна натрапити у деяких організаціях. При чому знавцями маркетингу можуть виявися як керівники компанії, так і менеджери найнижчих ланок. Спілкуючись із ними Ноель Капон виявив п'ять основних ознак справжнього знавця маркетингу:
- він вміє обрати правильний ринок;
- знаходить специфічний сегмент, в якому здатен домінувати;
- знаходить найкращу пропозицію цінності для споживача та легко відвойовує конкурентну перевагу;
- повністю націлений на інтереси споживача;
- вимірює виключно ті індикатори, які справді мають значення.
По суті у своїй новій книзі Ноель Капон змінює статус маркетингу, зміщуючи фокус із фунції продажу та комунікації на сферу, яка зрештою стає рушієм всіх ключових рішень бізнесу. Ставлячись до маркетингу як до функції, притаманній кожній людині у компанії, а не лише обмеженому колу обраних — ви майже напевне допоможете своєму бізнесу досягнути нового рівня розвитку та залучите нових клієнтів.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.
|