РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 квітня 2008 р.

Знавці маркетингу

The Marketing Mavens

Сучасний підхід до маркетингу був сформований в еру, коли постачальники (компанії, які виробляють продукти та пропонують послуги) перебували у надзвичайно вигідному положенні. Той час давно минув. Сьогодні споживачі зайняли те вигідне положення, в якому колись перебували компанії. В часи економічної глобалізації, всі ми живемо у світі надмірної пропозиції та дефіциту попиту. Мільйони постачальників борються за місце у думках та гаманці дуже обмеженого кола споживачів.

Ноель Капон (Noel Capon), автор книги "Знавці маркетингу" (The Marketing Mavens), намагається виявити, що відрізняє тих людей, які знають, як досягнути успіху у цьому новому мінливому середовищі.

Книга "Знавці маркетингу" базується на чотирирічному дослідженні, яке охопило двадцять п'ять галузей. Метою дослідження було виявити лідерів та визначити, що саме вони роблять інакше, ніж інші компанії. Висновок виявився надзвичайно простим і логічним: Справжні знавці маркетингу зосереджують всю увагу компанії на споживачеві, перетворюючи маркетинг на роботу кожного працівника у компанії.

Використовуючи широкий спектр різноманітних прикладів, починаючи від ESPN і закінчуючи Mayo Clinic, доктор Капон наочно показує, яким чином знавці здатні досягнути поставлених цілей.

І хоча справжні "знавці маркетингу" — це рідкісний тип, все ж на них можна натрапити у деяких організаціях. При чому знавцями маркетингу можуть виявися як керівники компанії, так і менеджери найнижчих ланок. Спілкуючись із ними Ноель Капон виявив п'ять основних ознак справжнього знавця маркетингу:

  • він вміє обрати правильний ринок;
  • знаходить специфічний сегмент, в якому здатен домінувати;
  • знаходить найкращу пропозицію цінності для споживача та легко відвойовує конкурентну перевагу;
  • повністю націлений на інтереси споживача;
  • вимірює виключно ті індикатори, які справді мають значення.

По суті у своїй новій книзі Ноель Капон змінює статус маркетингу, зміщуючи фокус із фунції продажу та комунікації на сферу, яка зрештою стає рушієм всіх ключових рішень бізнесу. Ставлячись до маркетингу як до функції, притаманній кожній людині у компанії, а не лише обмеженому колу обраних — ви майже напевне допоможете своєму бізнесу досягнути нового рівня розвитку та залучите нових клієнтів.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
МікромайстерністьМікромайстерність
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)