Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа
Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media
Що таке партизанська підтримка? Це соціальна тенденція використовувати технології для отримання людьми тих продуктів чи сервісів, яких вони потребують, а не звертатися по них до великих традиційних інституцій чи корпорацій. У той час, як деякі компанії та соціальні інститути вже відчувають на собі вплив партизанської підтримки, іншим ще доведеться з нею зіткнутись.
Автори книги "Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа" (Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media) Чарлін Лі (Charlene Li) та Джош Бернофф (Josh Bernoff) створили чудову схему, яка дозволяє зрозуміти, яким чином партизанська підтримка змінює нас та компанії, які нас оточують.
Для кожного, хто ще не до кінця розуміє принципи функціонування соціальних медіа, книга стане справжнім відкриттям, адже вона дозволяє усвідомити їх через три простих кроки:
- Пояснення, чому партизанська підтримка відбувається саме зараз, через взаємозв'язок людей, технологій та економіки.
- Чесний опис превалюючих та мейнстрімних технологій партизанської підтримки та пояснення, яким чином вони взяли верх над владою інституцій.
- Пояснення принципів соціальної технографії Форестера — демографічного аналізу, який дає змогу сегментувати аудиторію відповідно до правил "піраміди участі" у соціальних технологіях.
Базуючись на цих трьох принципах Лі та Бернофф виділяють різні стратегії участі у партизанській підтримці — слухання, розмова, підтримка та підсилення. Вони використовують цікаві кейси та реальні історії від людей, які вже мають практику в цих питаннях. Якщо ви також берете участь у соціальних медіа, тоді ці кейси не здадуться вам чимось абсолютно новим та нереальним.
Книга дає можливість великим корпораціям почати співпрацю з соціальними медіа. Але головне — відчути, яку користь від цієї співпраці можуть отримати обидві сторони.
Ярослав Федорак, за матеріалами Association Marketing Springboard.
|