РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 квітня 2009 р.

Дисфункціональний брендінг

Obsessive Branding Disorder: The Illusion of Business and the Business of Illusion

Людям, які до сих пір не усвідомили, що успішність маркетингу більше не залежить від того, наскільки довго і впевнено ви будете кричати про свій бренд на кожному кутку, обов'язково варто ознайомитися із книгою Лукаса Конлі (Lucas Conley) "Розлад нав'язливого маркетингу: Ілюзія бізнесу та бізнес на ілюзіях" (Obsessive Branding Disorder: The Illusion of Business and the Business of Illusion).

Конлі, який багато писав для таких популярних видань, як Atlantic та Fast Company, відкриває читачам очі на те, наскільки глибоко у традиційних компаніях вкорінився стереотип, який стосується корпоративного брендінгу. "Очевидно, що одержимість брендінгом зайшла занадто далеко, — пише він. — Священики використовують бренд Діснея, алкогольні бренди виступають спонсорами весіль, а матері продають права давати імена їхнім дітям".

Конлі переконаний, що особливо нав'язливими бренди стали не так давно — коли з'явилося безліч новітніх технологій та інструментів, які дозволили цьому статися. І що більше способів доступу до споживача отримують компанії, то нахабнішими стають їхні маркетингові потуги. Вони хіба що не вдираються у квартири власних споживачів, намагаючись продати їм якусь нову свою пропозицію.

Проблеми, які Конлі пов'язує з OBD (Obsessive Branding Disorder або розлад нав'язливого маркетингу) не обмежуються його негативним ставленням до вірусного маркетингу, який може шкодити людству. Автор виступає проти підміни справді інноваційних та корисних продуктів і сервісів, штучно створених брендінгом. А особливо протестує проти компаній, які займаються брендінгом заради брендінгу.

Книга "Розлад нав'язливого маркетингу" розповідає про деталі, на які варто звернути увагу сучасним менеджерам, коли вони будуть займатися брендінгом своїх продуктів. Знайдемо тут і безліч жартів, в одному з яких, наприклад, Конлі розповідає про консультанта з маркетингу автомобільної компанії, який запропонував брендувати звук сигналів своїх машин. Адже більшість водіїв слухають ці сигнали майже безперервно протягом цілого дня.

Проте, не можна сказати, що Конлі ставиться до брендінгу повністю негативно. Він протестує тільки проти тих, хто займається нав'язливим маркетингом. Що ж стосується тих компаній, які здатні запропонувати по-справжньому незвичні та інноваційні маркетингові ідеї — він схвалює їх і навіть наводить приклади таких компаній у своїй книзі.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)