Як відібрати працівників із найвищим емоційним інтелектом
The EQ Interview: Finding Employees with High Emotional Intelligence
Авторці книги "Інтерв'ю EQ (Emotional Quotient): Як відібрати працівників із найвищим емоційним інтелектом" (The EQ Interview: Finding Employees with High Emotional Intelligence) Адель Лін (Adele Lynn) вдалося створити надзвичайно цікавий, чіткий і водночас простий для використання посібник для менеджерів, які мають справу з людьми чи будь-яким іншим чином залучені у процес найму персоналу.
Розділи організовані таким чином, щоб зробити книгу максимально простою та зрозумілою навіть для початківців у своїй галузі. А також допомогти їм впровадити уроки, надані в посібнику. Після кожного розділу наводиться перелік запитань, які дозволяють перевірити, наскільки добре було засвоєно матеріал. Навіть професійний інтерв'юер буде вдячний за можливість поповнити свою колекцію настільки цінними питаннями, включаючи секцію із 250 запитань у додатку до книги. Серед них, зокрема, знайдемо і такі "незручні" питання, як:
- У яких сферах вам не вдалося досягнути бажаних результатів? Чому це трапилося? Що ви могли зробити інакше?
- Уявіть ситуацію, коли хтось протистоїть вам, вашим ідеям чи вашому авторитету. Що ви робите в таких випадках?
- Опишіть моменти, коли ви відчуваєте якусь дуже сильну негативну емоцію на роботі — коли стикаєтесь з чимось таким, що повністю суперечить вашим цінностям. Що ви робите в такому випадку?
У кожному розділі можна також знайти відсилки до численних сучасних публікацій, деякі з яких варті подальшого дослідження та заглиблення. У загальному, завдяки своїй вдалій структурі, книга дозволяє читачеві повністю засвоїти той чи інший аспект або нюанс у сфері проведення інтерв'ю. Тож це чудова праця для кожного HR-менеджера, рекрутера чи будь-якого іншого спеціаліста, так чи інакше пов'язаного з роботою з людьми.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|