Розповідайте, щоб перемогти
Tell to Win
Автор книги "Розповідайте, щоб перемогти" (Tell to Win) Пітер Губер (Peter Guber) відомий, передусім, завдяки Голівуду. Саме він є одним із продюсерів фільмів "Людина дощу" та "Близькі контакти третього ступеню". Але, окрім цього, Губер виявися чудовим оповідачем, який знає, як завоювати серця та думки своїх перспективних клієнтів і завершити успішну угоду. Як і у випадку з фільмами — для цього потрібно вміти розповідати історії. У одному з гриль-барів Санта-Моніки обслуговуючий персонал привчений говорити кожному клієнтові: "За цим також приховується справжня пригода", — і після цього розповідати історію про те, як засновники колись прокидалися о 4-тій години ранку, щоб відвідати побережжя Юкатану (Yucatan).
Сьогодні всі ми, незалежно від того, розуміємо це, чи ні — працюємо у бізнесі передачі емоцій. Успіх досягається завдяки створенню унікальних історій, які мають силу надихати акціонерів, клієнтів та працівників. Книга навчає не лише продавати, але й розповідати, чи "продавати, розповідаючи".
Історично склалося, що історії завжди були рушіями дій, спонукаючи людей рухатися до цілі. Але тільки нещодавно стало очевидно, що доцільні історії — тобто ті, які були створені з конкретною метою — є абсолютно необхідною передумовою в процесі переконання інших підтримувати візію.
У книзі Пітер Губер показує, як досягнути успіху практично у будь-якій сфері бізнесу, навчившись формувати, залучати та продавати. Він пояснює, як вийти за рамки бездушних слайдів PowerPoint і почати створювати по-справжньому натхненні історії, які мотивують діяти.
Ось лише кілька технік, про які розповідає Пітер Губер:
- у першу чергу слід заволодіти увагою своєї аудиторії;
- мотивуйте своїх читачів, демонструючи автентичність;
- будуйте свою історію навколо їхнього інтересу — слухачі повинні розуміти, яке відношення все це має до них;
- змініть пасивних слухачів активними учасниками;
- залученість вашої аудиторії в кожен момент повинна бути максимальною.
Книга Пітера Губера стане в нагоді кожному, хто планує створити та донести до своїх партнерів і клієнтів по-справжньому натхненну і мотивуючу історію власного бізнесу.
Ярослав Федорак, за матеріалами CNN Money.
|