«The Heart of Innovation»: польовий путівник із навігації по автентичному попиту
Книга «The Heart of Innovation» досліджує основні принципи формування культури інновацій в організаціях, надаючи практичні поради щодо розкриття творчого потенціалу та стимулювання значущих змін. Основна ідея книги полягає у створенні середовища, яке не лише заохочує інновації, але й робить їх основною цінністю, перетворюючи їх з епізодичної події на постійний, вкорінений аспект організаційної ДНК.
На думку авторів видання, інновація — це не те саме, що просто винахід; якщо останній може бути просто «спалахом на поверхні», то інновація завжди спричиняє суттєві та довготривалі зміни в людській поведінці і «вкорінюється у світі поза головою інноватора». Щоб це сталося, інноватор мусить задовольнити глибоке бажання з боку потенційного користувача.
«Успішна інновація також повинна бути пов’язана з глибинним "я", мотиваціями, почуттям гордості, самоствердження, амбіціями тощо людей, для яких вона призначена».
Метт Чанофф (Matt Chanoff), Меррік Фурст (Merrick Furst), Даніель Саббах (Daniel Sabbah) і Марк Вегман (Mark Wegman) присвячують аналітично строгий текст своєї книги оцінці цього голоду, який вони називають «автентичним попитом» — тим, що не зводиться ані до раціонального розрахунку, ані до шаленої реакції на вигадливий маркетинг або всеохоплюючі тренди. Автентичний попит виникає тоді, коли споживач розглядає відсутність продукту як проблему, «майже як порушення чогось важливого». Це означає, що споживачі не зможуть відмовитися від продуктів, які так очевидно і органічно вписуються в їхнє життя.
Автори, кожен з яких має великий діловий та академічний досвід у сфері інновацій, описують «цілеспрямовану методологію» для пошуку цього невловимого автентичного попиту, а також надають засоби для діагностування різних ситуацій для його виявлення. Дещо з того, що вони висвітлюють, є застарілим переказом заїжджених сюжетів жанру бізнес-книг — дискусії про упередженість конфірмації та створення культури «радикальної відвертості» здаються поверхневими та необов’язковими.
Тим не менш, книга «The Heart of Innovation» є напрочуд оригінальною та практично орієнтованою і має бути справді корисною для всіх, хто прагне зрозуміти, що таке інновації та як їх використовувати. По суті, це — вдумливий, стислий і практичний гайд із комерційних інновацій.
П’ять фактів про інновації
- Хоча великі технологічні прориви домінують у нашому сприйнятті інновацій — згадаймо ксерокс, IBM PC, Apple iPhone — таких проривів небагато і вони дуже рідкісні. Насправді, близько двох третин усіх інновацій, що виходять на ринок, зазнають краху протягом року.
- Успішна інновація вимагає розуміння попиту. Один із прикладів книги стосується створення продукту для рибалок-любителів. Спочатку продукт не мав успіху. Чому? Тому що основна увага була зосереджена на аспекті «рибалки», а не на «рекреаційній» привабливості. Як тільки команда зрозуміла, що саме «рекреаційний» аспект є рушієм попиту, ринок вибухнув.
- Ключем до досягнення шаленого успіху продукту є поняття «негативного мислення». Подумайте про попит із перспективи «не-не»; як розвинути продукт від «було б добре мати це» до «я не можу не мати це». Йдеться про розуміння того, що перетворює продукт на щось переконливе і невідворотне, яке допоможе вам подолати стіну фундаментальної байдужості.
- Властиві упередження, сліпі зони та хибні припущення можуть впливати на інновації. Це може включати пошук інформації, яка підтверджує наші існуючі переконання; продовження інвестування часу, грошей і ресурсів у проєкт через те, що ми вже вклали в нього; неправильне розуміння інформації через те, як вона подана або оформлена. Наприклад, пацієнти постійно обиратимуть лікаря, який описує медичну процедуру як таку, що має 90% успіху, а не іншого лікаря, який описує ту саму процедуру як таку, що має 10% невдач.
- Інновації рідко покладаються на «момент осяяння». Часто це повільний процес шліфування. Як показує ця унікально прониклива книга, цей процес повинен починатися з розробки суворого, науково обґрунтованого підходу до визначення справжнього попиту і розпізнавання наслідків упередженості.
За матеріалами Kirkus Reviews, IBM Blog.
|