РЕЦЕНЗІЇ | Книга 8 травня 2009 р.

Справа не в тому, що ви продаєте, а в тому, у що ви вірите

It's Not What You Sell, It's What You Stand For

Кожен бізнес повинен прагнути до чогось більшого, ніж просто прибутки. Він повинен прагнути стати організацією, у якої є ЦІЛЬ, переконаний Рой Спенс (Roy Spence), голова ради правління та генеральний директор агенції GSD&M. Саме цю ідею він доносить до читача у своїй новій книзі "Справа не в тому, що ви продаєте, а в тому, у що ви вірите" (It's Not What You Sell, It's What You Stand For). Автор наводить безліч прикладів та розповідає про кейси, які переконливо показують, що компанії, які мають свою власну "високу" мету, досягають успіху куди частіше, ніж ті, які працюють виключно заради грошей.

Наприклад, всесвітньо відома компанія Southwest Airlines працює не тільки для того, щоб відучити пасажирів від "старих" авіакомпаній, але й заради того, щоб зробити польоти доступнішими, "демократизувати небо". Схожа концепція і у мережі супермаркетів Wal-Mart, яка ставить перед собою мету зробити доступнішими ті продукти, які ще зовсім недавно вважалися предметом роскоші.

Спенс доводить, що у компаніях, які мають свою "велику мету", люди працюють ефективніше і з набагато більшим ентузіазмом, ніж у організаціях, які не можуть сказати про себе того самого. Пояснити це можна тим, що люди відчувають себе частиною "чогось більшого" і вважають, що працюючи у такій компанії вони допомагають зробити світ кращим. Такі працівники стають справжніми "проповідниками" своєї компанії. Вони розповсюджують позитивну інформацію про неї серед своїх родичів, друзів, знайомих і т. п., доводячи тим самим свою лояльність. А це, в свою чергу, дозволяє отримати нових клієнтів, які чують про компанію виключно позитивні відгуки.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)