Три закони результативності
The Three Laws of Performance
Книга "Три закони результативності" (The Three Laws of Performance) пропонує читачам перелік правил та історій із практики, які допоможуть кожному індивіду відчути себе комфортно у ролі лідера, спрямовуючи компанію до поступового, але стабільного зростання. Книга базується на багатстві досвіду роками впроваджуваних ідей та практик.
Основна ідея книги, написаної Стівом Зафроном (Steve Zaffron) та Дейвом Логаном (Dave Logan), полягає в тому, що існує три закони, які завжди впливають на вашу результативність. Вони чимось схожі на закон гравітації, який впливає на кожного з нас.
Ось ці три закони:
- Результативність людей залежить від того, у якій ситуації вони знаходяться.
- Сприйняття ситуації людьми залежить від мови.
- Мовні трансформи, які базуються на майбутньому, здатні змінити сприйняття людиною ситуації.
Коли оголошується штормове попередження — кожна людина повністю зосереджується на очікуванні урагану. Саме він перетворюється на майбутнє, в яке вживаються люди. Те саме стосується й організацій. Коли компанія хоче змінитися, їй потрібно створити візію майбутнього, в яку "вживуться" всі співробітники. Таким чином це майбутнє стане практично неуникним.
Проте, у більшості компаній люди живуть не візією майбутнього, а своїм досвідом про минуле. Вони ґрунтують свої рішення минулими рішеннями і глибоко в душі не вірять, що щось може змінитися.
Мета книги "Три закони результативності" зосереджується саме на зміні цього "status quo" та об'єднання співробітників навколо нових ефективних візій. Їхнє основне завдання — зробити такі зміни і трансформації постійними, щоб люди і організації завжди рухалися до досконалості.
Сайт книги — www.threelawsofperformance.com
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|