Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки
All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships
Корпоративні клієнти сьогодні вимагають все більшого та більшого від своїх зовнішніх радників та консолідують їхній бізнес навколо все меншої кількості компаній. Ці тенденції змушують сервісних провайдерів — починаючи від консалтингових компаній і закінчуючи великими банками — стикатися із набором достатньо складних викликів:
- Яким чином можна створити культуру "один за всіх і всі за одного", в якій би "ціле" було більшим, ніж сума одиниць, а успішність досягалася шляхом розвитку глобальної мережі та надання цінності клієнтам?
- Яким чином мобілізувати правильних людей, ресурси та ідеї, зважаючи на різноманітні організаційні та географічні рамки?
- Яким чином еволюціонізувати зі статусу радника до статусу партнера, якому довіряють і створити довгострокові інституційні стосунки?
Книга Ендрю Собеля (Andrew Sobel) "Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки" (All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships) відповідає на всі ці запитання, використовуючи інноваційну модель створення та розвитку інституційних стосунків із клієнтами.
Вона пропонує читачам десять специфічних стратегій, які підтримуються кейсами, найкращими практиками від провідних компаній, а також інструментами для впровадження. Кожен індивід у компанії відповідальний за п'ять із цих стратегій, тоді як сама компанія — інституція — повинна підтримувати інші п'ять.
Якщо ж вам вдасться успішно впровадити всі десять стратегій — своєрідних "цеглинок" — ви вибудуєте довгострокові професійні партнерські стосунки із клієнтами, які цінують вашу взаємодію.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|