РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 серпня 2009 р.

Падіння могутніх

How the Mighty Fall

Один із секретів людей, які розповідають про натхненне управління, полягає в тому, щоб не зациклюватися на негативі. Не дивно, що Джим Колінз (Jim Collins) використовує цю практику у своїй новій книзі про падіння корпорацій "Як падають могутні" (How the Mighty Fall).

Як він сам пише: "Коли я надіслав перший чорновий варіант цієї книги критикам, багато хто дав коментар, що вона виглядає досить похмурою, а у деяких моментах — навіть депресивною". Але на щастя автор зумів прийти до надзвичайно потужного і натхненного висновку: "Ваш успіх або провал залежить більшою мірою від вас самих, ніж від того, що роблять із вами інші".

У своїй новій книзі Колінз аналізує 11 із 60-ти "великих компаній", про які він загадував у двох своїх попередніх книгах "Побудовані навіки" (Built to Last) і "Від хорошого до великого" (Good to Great), і які за цей час опустилися до посереднього (або навіть гірше) функціонування. Порівнюючи кожну з цих компаній із подібними до них, він аналізує, які аспекти були здійснені правильно, а які — ні.

Найбільша проблема компаній часто полягає в тому, що вони починають повністю приписувати свій успіх своїй особистості, намагаючись перетворити його на власний атрибут. Вони перетворюють свою специфічну практику на догму і створюють суттєвий супротив будь-яким змінам, фактично прирікаючи себе на провал у часи кризи, коли змінюються самі умови праці.

Коли компанії починають відчувати, що проблеми, пов'язані з падінням ринку, виявилися серйознішими, ніж очікувалося, вони нарешті беруться за пошук рятівних рішень. Але замість того, щоб повернутися до власних фундаментальних принципів, які колись і зробили їх великими, такі компанії роблять ставку на нові рішення, фактично, граючи у лотерею. Вони можуть поставити на новий продукт, найняти нового "зіркового лідера" чи суттєво скоротити персонал. Проте, чи допоможуть ці зміни врятувати компанію?

Книгу Джима буде цікаво читати тим, хто хоче знати, які підводні камені можуть підстерігати успішну компанію і яким чином можна їх уникнути.

Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)