РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 вересня 2009 р.

Справжня природа винаходів

Borrowing Brilliance

Автор книги "Запозичуючи досконалість" (Borrowing Brilliance) Девід Корд Мюррей (David Kord Murray) має вражаюче резюме. Він не лише є науковцем та розробником численних проектів для NASA та Пентагону, але й успішним підприємцем. Але основна його риса полягає в тому, що він ніколи не говорить про те, чого не спробував сам. Ідеї його нової книги також взяті із життя. Коли Мюррей був керівником відділу інновацій у Intuit — він запозичив одну ідею, дещо видозмінив її і створив виняткові речі. Його книга спонукає всіх діяти так само. Зрештою, це спрацювало у випадку Йогана Гуттенберга, Джорджа Лукаса та засновників Google.

Мюррей ділиться багатьма кейсами та прикладами вдалого використання ідей інших людей та організацій як обов'язковим аспектом процесу будь-якого розвитку. І йдеться тут зовсім не про плагіат чи копіювання! Наприклад, у свій час Google запозичив концепції з бібліотечної науки для того, щоб вдосконалити алгоритм свого інтернет-пошуку. Прес Гуттенберга запозичений з ідеї пресу, який на той час використовувався виноробнями.

Мюррей розповідає про різні аспекти інноваційного мислення. Це більше, ніж просто конкурентна перевага. Потреба інноваційності та креативності стає все більш та більш важливою разом зі скороченням життєвого циклу продуктів.

Дослідивши сотні ідей провідних мислителів та винахідників, починаючи від Чарльза Дарвіна і закінчуючи генеральним директором Apple Стівом Джобсом, автор робить висновок, що практично будь-який великий винахід супроводжується потоком дрібних ідей, які часто бувають запозичені. Метод Мюррея передбачає сполучення та міксування багатьох концепцій (часто із абсолютно різних і навіть несподіваних сфер діяльності), внаслідок чого виникає щось нове.

Проте, мабуть, найважливішим одкровенням книги є те, що найкращі ідеї часто виявляються найменш очевидними. Тому, чим далі ви відходите від того, що здається логічним і що у глибші пошуки вдаєтесь — то більша ймовірність, що ви натрапите на виняткову ідею, яка "переверне" вашу галузь.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)