Як здобути перемогу у грі консолідації: Дев'ять стратегій перемоги у ніші
Beating the Global Consolidation Endgame: Nine Strategies for Winning in Niches
Коли великі компанії і навіть цілі галузі починають рухатися в бік консолідації, нішевим компаніям потрібно швидко реагувати на зміну "течії" та працювати відповідно до нових тенденцій. Книга Фріца Крогера (Fritz Kroeger), Андрія Віжака (Andrej Vizjak) та Майкла Моріарті (Michael Moriarty) "Як здобути перемогу у грі консолідації" (Beating the Global Consolidation Endgame) розповідає про дев'ять ключових стратегій, якими повинні майстерно оволодіти нішеві компанії для того, щоб перевершити своїх конкурентів на ринку та отримати максимальну вигоду від консолідації.
Для того, щоб ефективно спланувати стратегію, люди, які приймають рішення в компанії, повинні чітко визначити, на якому етапі консолідації вони перебувають. Це забезпечить виживання компанії незалежно від дій "глобальних косолідаторів". Автори показують, яким чином компанії можуть розвинути стабільні стратегії та зайняти важливі ніші:
- визначення позиції вашої галузі та аналіз можливості консолідації протягом майбутніх років;
- визначення сфер із порівнюваними моделями для підкреслення факторів стратегічного успіху у вашій сфері;
- розуміння сильних та слабких сторін переможців та тих, хто програв внаслідок консолідації;
- створення нових конфігурацій ланцюжка створення цінності;
- визначення найкращих можливостей ніші та найкращих можливостей для команди виконавців.
Всі кроки, про які розповідають автори, підтримані кейсами провідних світових компаній, включаючи BMW, NetJets, Swatch, Ducati та KPMG — та показують, як ці потужні нішеві гравці здобували конкурентну перевагу, виживали на складному ринку та пропонували винятковий клієнтський сервіс, при цьому збільшуючи частку свого ринку.
Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.
|