Надихайте! або Чому клієнти повертаються
Inspire!: Why Customers Come Back
Клієнтська "задоволеність" базується тільки на взаємодії із компанією. А лояльність продовжується рівно стільки часу, наскільки вражаючою та позитивною була ця взаємодія. У книзі "Надихайте! або Чому клієнти повертаються" (Inspire!: Why Customers Come Back) Джим Чампі (Jim Champy) пояснює, чому для компаній так важливо мати своїх фанатів, які не лише повторно здійснюють покупки та користуються послугами компанії, але й спонукають інших клієнтів робити те саме. Завдання книги — відповісти на запитання, що саме перетворює клієнтів на фанатиків? Чампі справляється з цим завданням на відмінно, наводячи вісім факторів і виділяючи під кожен окремий розділ книги.
Ось ці фактори:
- Вміння мотивувати клієнта і захопити його місією компанії, створивши емоційний зв'язок;
- Чітке розуміння того, яким чином ваш продукт буде забезпечувати потреби клієнта;
- Робота з маркетинговими каналами, які впливають на досвід споживачів;
- Вміння бути простим, але не занадто (як говорив колись Альберт Ейнштейн: "Намагайтесь робити все так просто, як це тільки можливо... але не простіше");
- Абсолютна чесність із клієнтом;
- Вміння повністю уявити себе в ролі клієнта;
- Баланс між ентузіазмом та реальністю;
- Постійне переосмислення та розвиток продуктів, інноваційність.
Сама книга написана дуже легкою мовою і читається на одному диханні. Такий "людський" підхід особливо пасує книзі, мета якої — допомагати встановлювати та укріплювати стосунки із клієнтами та партнерами.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|