Військові ігри в бізнес: Як захистити корпоративну цінність
Business Wargaming: Securing Corporate Value
Консолідація галузі, злиття, зміна бізнес-моделей та виникнення нових загроз — все це вимагає оновленого розуміння менеджерами складних ситуацій, оцінки ризиків та можливостей, а також вміння швидко і якісно приймати рішення. Яким же чином топ-менеджери можуть ефективно справлятися з цими завданнями, якщо вони зазвичай зайняті новими сценаріями брендів? Одним із можливих рішень можуть бути військові ігри в бізнес.
Деніел Оресек (Daniel Oriesek) та Ян Олівер Шварц (Jan Oliver Schwarz), автори книги "Військові ігри в бізнес: Як захистити корпоративну цінність" (Business Wargaming: Securing Corporate Value), пропонують поглянути на військові бізнес-ігри як новий інструмент, який дозволяє детальніше проаналізувати анатомію факторів успішності типової воєнної битви. Автори пояснюють, як і коли військова гра може бути застосована для тестування стратегії, планування та підготовки до кризи, управління змінами та підвищення здатності компанії адаптуватися до майбутніх змін.
Розробка уявних, але від того не менш точних сценаріїв, а також тестування їх проти найрозумніших опонентів, які намагаються відшукати "слабкі місця" у вашій стратегії, дозволяють компанії розробити набагато кращий план подальших дій, при цьому не змушуючи робити непоправних помилок в реальності. Військові симуляції дозволяють розглянути ситуацію у вашому бізнесі надзвичайно детально, але вони також вимагають значних витрат часу та ресурсів.
Книга "Військові ігри в бізнес" дозволить оцінити потенційну корисність техніки для вашої власної організації.
Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.
|