«Маркетинг» — українське видання світового бестселера
Цього року світ побачило четверте українське видання книги "Маркетинг", вперше опублікованої видавництвом Irwin/McGraw-Hill, що в Нью-Йорку. Адаптація світового бестселера "Marketing" була започаткована з ініціативи Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) у 2004-му році. Класичне видання професора Руделіуса (William Rudelius) має в основі популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США та п'ять — у Канаді.
Проте, основна характерна риса, яка вигідно виділяє "Маркетинг" серед інших перекладних видань — це глибока адаптація матеріалів до українських реалій. Так, у книзі знайдемо безліч кейсів не американських, а саме українських компаній (або міжнародних компаній, які працюють в Україні). Тому книгу варто читати не лише студентам, але й практикуючим маркетологам, які прагнуть професійного вдосконалення.
Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція — це лише декілька із нових складників маркетингу, про які йдеться у книзі. Водночас, не забуто і про багато традиційних його складових — таких як сегментація, розробка нового продукту, ціноутворення. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об'єкт для вивчення та розуміння.
Наскрізне завдання книги "Створення маркетингового плану" надає підручнику чітке практичне спрямування і проводить читача через повний цикл розробки ефективного маркетингового плану. Таким чином він не лише теоретично знайомиться з новими маркетинговими концепціями та підходами, але й має змогу засвоїти їх на практиці — так, як це відбувається у реальному бізнесі.
А особливо приємно відзначити, що до створення та адаптації четвертого українського видання класичного підручника "Маркетинг" долучився наш колега, керівник проектів Strategic Consulting Group (SCG), автор Менеджмент@БЛОГа Віктор Котусенко.
Ярослав Федорак, MCUa.
|