РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 грудня 2010 р.

Розумні продажі: Телефон та онлайн

Smart Selling on the Phone and Online

Світ продаж продовжує змінюватися як серед професійних продавців, так і серед передовиків. Більше, ніж будь-коли раніше їм потрібні потужні інструменти для створення довіри, роботи зі скаргами та просто для того, щоб закривати якомога більшу кількість угод за якомога менший період часу.

Книга Джосіан Фейгон (Josiane Feigon) "Розумні продажі: Телефон та онлайн" (Smart Selling on the Phone and Online) вказує на десять найбільш критичних навичок, необхідних високоефективним та успішним продавцям для досягнення найвищої продуктивності.

Читачі відзначають абсолютну орієнтованість на практику. "Розумні продажі" не перевантажені численними кейсами чи нудними прикладами з життя. Автор відразу переходить до корисних порад, шаблонів, інструментів і навіть ключових фраз, які допоможуть продавцеві отримати вигідну угоду. Книга дозволяє переосмислити більшість практик і тактик продажу, які використовуються практично всіма продавцями.

Основна перевага книги — це її зручність та легкість завдяки комбінації тексту із чіткими графічними схемами та покроковими процесами. Книга "Розумні продажі: Телефон та Онлайн" стане в нагоді кожному продавцеві та дозволить йому поринути у світ продажу 2.0, перетворившись при цьому на справжнього професіонала своєї справи.

Ключова аудиторія книги — люди, які займаються продажами. Але оскільки сьогодні важко уявити співробітника компанії, який так чи інакше не був би залучений до цього процесу — то можна зі впевненістю стверджувати, що книга повинна бути у бібліотеці кожного підприємця, власника чи управлінця.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)