Нове бачення управління
Practically Radical: Not-So-Crazy Ways to Transform Your Company, Shake Up Your Industry, and Challenge Yourself
Фокус менеджерів поступово зміщується з управління операціями (та мотивування підлеглих ефективно їх здійснювати) на створення гнучких та спритних організацій, які спонукають людей не просто "виконувати посадові інструкції", а творити і розвиватися у економіці знань. Вільям Тейлор (William Taylor), в минулому редактор Harvard Business Review та співзасновник Fast Company, написав книгу "Практична радикальність: Не надто божевільні способи трансформації компанії, переосмислення галузі та кидання виклику самому собі" (Practically Radical: Not-So-Crazy Ways to Transform Your Company, Shake Up Your Industry, and Challenge Yourself). Тейлор розповідає надзвичайно цікаві історії, ділиться провокативними ідеями та ставить "складні запитання", звертаючись у першу чергу до лідерів, які "змінюють правила гри".
Книга, яка складається з трьох частин, фокусується на розвитку компанії, створені нових успішних починань та переосмисленні лідерського стилю. Автор переконаний, що рецесія — найкращий час для інновацій у всіх цих трьох напрямках. Замість того, щоб турбуватися про долю компанії, менеджмент повинен зосередитися на нових можливостях. У моменти "шторму" він пропонує "розхитувати човен", при цьому залишаючись реалістом щодо своїх можливостей змінювати обставини.
Кожна частина тематично поділена на розділи, які пропонують радикально практичну правду (для розвитку компанії), правила (для створення нових напрямків) та звички (для того, щоб стати більш ефективним лідером). Ідеї ілюструються численними кейсами.
У "Практичній радикальності" Тейлор створює своєрідну призму, через яку читачі можуть побачити нову реальність, навчитися задавати "кращі" запитання і як наслідок — отримувати "кращі" відповіді.
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|