Прийдешня війна за робочі місця
The Coming Jobs War
Останнє десятиліття глобалізації до непізнаваності змінило багато аспектів людського життя. Підприємці Китаю, Індії, США, Бразилії чи будь-якої іншої країни очолюють цю трансформацію та отримують від неї найбільшу користь. Сучасний американський підприємець може запустити бізнес, який за фактом буде глобальним з перших хвилин його існування. Підприємці з інших країн приїжджають до США, щоб отримати освіту і запустити компанію, а потім повертаються додому і застосовують свій досвід у локальних умовах. Цей "обіг підприємців" приносить велику користь для бізнесу. Але він має багато "особливостей", які лідери бізнесу зараз тільки навчаються розуміти.
Джим Кліфтон (Jim Clifton) у своїй книзі "Прийдешня війна за робочі місця: Що повинен знати кожен лідер про майбутнє створення робочих місць" (The Coming Jobs War: What Every Leader Must Know about the Future of Job Creation) розповідає про те, що стане найбільш важливим наслідком глобального підприємництва: створення робочих місць.
Автор пояснює, які особливості будуть притаманні новому ринку праці та якими якостями повинні володіти лідери, щоб успішно працювати на ньому. Зокрема він говорить про дуже суттєві зміни у психології працівників.
Люди завжди потребували любові, грошей, харчування, оселі, безпеки, миру та свободи. В нових же економічних свободах люди потребують хорошої роботи. І вони так само хочуть, щоб їхні діти мали хорошу роботу. І це прагнення змінює все для лідерів та власників компаній.
Слово "хороший" дуже важливе. "Хоча б якась" робота чи "будь-яка" робота більше не підходить. Коли люди говорять про хорошу роботу, вони мають на увазі цікаву роботу у достатній, але не надмірній кількості. Розуміння цього принципу дуже важливе для лідерів, якщо вони хочуть залишатися привабливими роботодавцями для працівників.
Лідери країн та компаній повинні зробити створення нових хороших робочих місць своєю місією та первинною метою, тому що хороші робочі місця стають валютою майбутньої економіки. Саме про те, яким чином це працює і як правильно отримувати з цього вигоду, йдеться у книзі "Прийдешня війна за робочі місця".
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|