РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 березня 2012 р.

Прийдешня війна за робочі місця

The Coming Jobs War

Останнє десятиліття глобалізації до непізнаваності змінило багато аспектів людського життя. Підприємці Китаю, Індії, США, Бразилії чи будь-якої іншої країни очолюють цю трансформацію та отримують від неї найбільшу користь. Сучасний американський підприємець може запустити бізнес, який за фактом буде глобальним з перших хвилин його існування. Підприємці з інших країн приїжджають до США, щоб отримати освіту і запустити компанію, а потім повертаються додому і застосовують свій досвід у локальних умовах. Цей "обіг підприємців" приносить велику користь для бізнесу. Але він має багато "особливостей", які лідери бізнесу зараз тільки навчаються розуміти.

Джим Кліфтон (Jim Clifton) у своїй книзі "Прийдешня війна за робочі місця: Що повинен знати кожен лідер про майбутнє створення робочих місць" (The Coming Jobs War: What Every Leader Must Know about the Future of Job Creation) розповідає про те, що стане найбільш важливим наслідком глобального підприємництва: створення робочих місць.

Автор пояснює, які особливості будуть притаманні новому ринку праці та якими якостями повинні володіти лідери, щоб успішно працювати на ньому. Зокрема він говорить про дуже суттєві зміни у психології працівників.

Люди завжди потребували любові, грошей, харчування, оселі, безпеки, миру та свободи. В нових же економічних свободах люди потребують хорошої роботи. І вони так само хочуть, щоб їхні діти мали хорошу роботу. І це прагнення змінює все для лідерів та власників компаній.

Слово "хороший" дуже важливе. "Хоча б якась" робота чи "будь-яка" робота більше не підходить. Коли люди говорять про хорошу роботу, вони мають на увазі цікаву роботу у достатній, але не надмірній кількості. Розуміння цього принципу дуже важливе для лідерів, якщо вони хочуть залишатися привабливими роботодавцями для працівників.

Лідери країн та компаній повинні зробити створення нових хороших робочих місць своєю місією та первинною метою, тому що хороші робочі місця стають валютою майбутньої економіки. Саме про те, яким чином це працює і як правильно отримувати з цього вигоду, йдеться у книзі "Прийдешня війна за робочі місця".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)