РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 липня 2009 р.

Ефективний продаж у сфері професійних послуг

Winning the Professional Services Sale

У книзі Майкла МакЛафліна (Michael McLaughlin) "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" (Winning the Professional Services Sale) знайдемо інноваційний підхід до досягнення успіху та підвищення продажу у сфері послуг.

В останні роки провайдери професійних послуг змушені переосмислювати свою стратегію та методи продажу, адаптуючись до суттєвих змін у свідомості споживача. Замість того, щоб займатися нав'язливим продажем, продавці повинні прагнути допомогти клієнтові прийняти рішення про покупку. Саме цей спосіб працює найкраще практично в кожному випадку. Цей новий підхід дає покупцям саме те, чого вони хочуть у даний момент — консультанта, який вирішує їхню проблему, а не намагається просто отримати гроші, всіма силами "проштовхуючи" продаж.

Автор Майкл МакЛафлін пропонує стратегію розвитку бізнесу, яка базується на ціннісному підході до стосунків із кожним клієнтом. Тільки повністю розуміючи продаж з усіх точок зору, включаючи його вплив на бізнес клієнта та його кар'єру, продавці зможуть вижити у складну епоху сервісної економіки.

Клієнти навчилися задавати складні запитання і вимагають більш точних та якісних відповідей на них. Вони очікують, що провайдери будуть надзвичайно гнучкими і повністю пристосовуватимуться до потреб їхнього бізнесу. Вони більше не сприймають затягування термінів виконання тих чи інших завдань і вимагають, щоб весь план проекту був розписаний практично по хвилинах. Закономірно, що клієнти прагнуть більше впевненості в потенційних результатах, перш ніж вони почнуть вкладати свої ресурси.

Бути просто хорошим продавцем — вже недостатньо. Вам потрібно залучати клієнтів, використовуючи нові ідеї, а не лише переслідувати їх, використовуючи стару тактику "проштовхування". Вам також необхідно навчитися чітко визначати реальні проблеми клієнтів, а також ефективно управляти складним продажем.

Незалежно від того, чи займається ваша компанія продажем послуг у сфері бізнесу та юриспруденції, пропонує рішення аутсорсингу чи консалтингу, "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" стане хорошим порадником для тих, хто хоче працювати ефективно і прибутково. У книзі знайдемо гнучку динамічну формулу продажу, яка повністю відповідає потребам навіть найбільш вимогливих клієнтів. Йдеться тут і про ефективні способи організації стратегії продажу, незалежно від того, що і кому ви прагнете продати.

Від сьогодні і надалі ваші інтереси невіддільні від інтересів ваших клієнтів. Із книгою "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" ви навчитесь надавати своїм клієнтам саме те, до чого вони прагнуть, і виведете свій бізнес на нові вершини.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)