РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 квітня 2012 р.

Що значить бути босом

Being the Boss: The 3 Imperatives for Becoming a Great Leader

Ви навіть подумати не могли, що бути керівником настільки складно? Ви постійно перебуваєте в середовищі конфліктуючих очікувань своїх підлеглих, наставників, колег та клієнтів? Ви не одні!

Робота управлінця надзвичайно складна, розповідають Лінда Хілл (Linda Hill) та Кент Лайнбек (Kent Lineback) у своїй новій книзі "Що значить бути босом: Три імперативи великого лідера" (Being the Boss: The 3 Imperatives for Becoming a Great Leader). Входження у роль керівника — це процес спроб та помилок, постійний рух на шляху до досконалості і повільний розвиток. Більшість управлінців ніколи не досягають "пункту призначення". У кращому випадку вони навчаються справлятися з поточними проблемами. В гіршому — перетворюються на жахливих керівників.

Книга пояснює, як уникнути цієї долі, навчившись дотримуватися трьох імператив:

  1. Навчіться керувати собою. Вам слід зрозуміти, що менеджмент не передбачає необхідності самостійно робити все навколо. Вам потрібно допомагати іншим успішно справлятися з їхніми завданнями. Якщо ж ви постійно прагнете зробити все самостійно — значить ви не навчилися керувати собою.

  2. Навчіться керувати спільнотою. Вам слід зрозуміти, як працюють владні та впливові структури у вашій компанії і використовувати це знання для створення взаємовигідних стосунків.

  3. Навчіться керувати командою. Ваші підлеглі повинні мислити в контексті командної роботи. Якщо вдалося досягнути успіху — це зробила команда. Якщо трапилася помилка — вина також лягає на команду, а не на окремого її учасника.

Сповнена натхненних історій та практичних прикладів, книга "Що значить бути босом" стане в нагоді не тільки керівникам-початківцям, але всім менеджерам, які прагнуть досягнути досконалості в мистецтві лідерства.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)