Уява: Як працює креативність
Imagine: How Creativity Works
Медіа-світ був вражений появою книги автора таких видань, як Wired та New Yorker, Джонаха Лерера (Jonah Lehrer) "Уява: Як працює креативність" (Imagine: How Creativity Works).
Джонах Лерер пропонує надзвичайно захопливий погляд на процеси, які відбуваються "за лаштунками креативності". Важливість цих процесів завжди вважалася очевидною для сфери реклами, але сьогодні про неї все частіше та частіше починають говорити у світі бізнесу та маркетингу.
Книга "Уява: Як працює креативність" переповнена прикладами взаємодії науки, випадковості, намірів, ризику та наполегливості, в результаті яких виникає інноваційність.
Серед найбільш яскравих історій, про які розповідає автор, можна згадати історію Боба Ділана, який наприкінці своєї музичної кар'єри зробив прорив, який вилився у створення "Like a Rolling Stone".
В книзі також знайдемо історію Дена Відена (Dan Wieden), який вигадав знаменитий слоган Nike "Just Do It".
Насамкінець, автор розмірковує про те, яким чином інтер'єр головного офісу Pixar був спроектований для того, щоб надихати людей на створення нових ідей.
Він також вдається до екскурсу в біологію, намагаючись пояснити, чому творчий геній так часто пов'язаний з божевільністю, чому найбільш талановиті індивіди зазвичай виявляються найбільш депресивними та чому дітям часто вдається бути креативними, не докладаючи для цього практично жодних зусиль.
Ярослав Федорак, за матеріалами AdAge.com.
|