Гра на мільйон...
Автор: Анатолій Кінах, президент УСПП
Читаючи одну з перших редакцій цієї книги, я пригадав період, коли західна бізнес-література лише з'являлася на полицях наших книжкових магазинів. В університетських курсах почали активно пропагуватись теорії маркетингу Філіпа Котлера (Philip Kotler) і менеджменту Пітера Друкера (Peter Drucker), мікроекономіки Роберта Піндайка (Robert Pindyck), макроекономіки Джефрі Сакса (Jeffrey Sachs), інвестицій Вільяма Шарпа (William Sharp). Західні теорії наближали до українських реалій, в кожному випадку намагаючись знайти те раціональне зерно, що допоможе українській економіці і компаніям стати більш ефективними. Іноді це вдавалося, а часом заокеанні приклади були настільки ж далекими як і сама американська мрія.
За двадцять років незалежності західні теорії не втратили своєї актуальності в нашій країні, однак поряд з ними почали з'являтися і власні напрацювання. З нашим досвідом, з нашим баченням, з нашими реаліями. Приємно відмітити, що таким прикладом є праця віце-президента Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) Мирослава Табахарнюка — «Гра на мільйон: практика злиття та поглинання в Україні». Автор має великий досвід власної бізнес-діяльності, а також співпраці з підприємцями, розуміє потреби та проблеми цього визначального для будь-якої економіки сектору. Вболіваючи за сталий розвиток вітчизняного підприємництва, ми в УСПП вбачаємо своє головне завдання не тільки в захисті інтересів та прав бізнесу. Ми прагнемо зорієнтувати їх на нові напрямки розвитку, намагаємося допомогти виробити стратегію подальших дій.
«Гра на мільйон: практика злиття та поглинання в Україні» є одним із джерел отримання відповідей на безліч підприємницьких запитань. Тут є теорія, тут є практика, тут є власний погляд автора з порадами і суб'єктивним баченням. Завдяки цьому книга вирізняється не лише своєю унікальністю, але й доступністю подачі інформації, що максимально спрощує її сприйняття. Незалежно від того, читач ви, топ-менеджер, власник бізнесу чи підприємець-початківець — кожен зможе знайти важливі поради та приклади для власної справи. Корисною ця книга буде для викладачів наукових закладів та бізнес-шкіл, які готують фахівців даної сфери. Впевнений, що багатьох викладений матеріал спонукатиме до переосмислення стратегії і тактики ведення бізнесу, вироблення ефективних бізнес-механізмів, персонального розвитку, нових ідей та звершень.
|