Користувачі, а не клієнти: Хто насправді визначає успішність вашого бізнесу
Users, Not Customers: Who Really Determines the Success of Your Business
Якщо ви досі переслідуєте користувачів в онлайні, але ніяк не можете звернути на себе їх увагу, значить ви щось робите не так!
Аарон Шапіро (Aaron Shapiro), який допомагає компаніям створювати стійкий і надійний цифровий бізнес, пропонує увазі читачів свою нову книгу "Користувачі, а не клієнти: Хто насправді визначає успішність вашого бізнесу" (Users, Not Customers: Who Really Determines the Success of Your Business). Його організація провела глибинне дослідження, участь в якому взяли компанії із переліку Fortune 1000. Результати вражають: виявляється, що найбільшого успіху досягають ті компанії, які фокусуються на користувачах, а не просто на клієнтах. І на глибоке переконання Аарона — це важлива стратегічна зміна.
Замість того, щоб змушувати людей купувати товари та послуги в онлайні, подібні компанії намагаються орієнтуватися на користувацький досвід. Вони виявили, що створення стосунків між людьми та їхнім брендом має надзвичайно велику цінність для компанії, навіть якщо користувачі ще не витратили на їхній продукт жодної копійки.
Не секрет, що інтернет-компанії, такі як Google чи Facebook, досягають успіху, вибудовуючи свою клієнтську базу задовго до того, як починають монетизувати свій сервіс. Шапіро переконаний, що офлайн-компанії можуть діяти так само, інтегруючи офлайн-продукти та онлайн-присутність, а також створювати платформи, які забезпечать тривалі стосунки між їхнім брендом та користувачами.
Автор пропонує стратегічний підхід до переосмислення усіх аспектів бізнесу, починаючи з технологічної інфраструктури та менеджменту, і закінчуючи дизайном продуктів та маркетингом.