Новатори про інновації
Джерело: "Друг читача"
На визначній ролі новаторства у підприємництві наголошував ще Йозеф Шумпетер, батько економіки XX століття. А інновації керують світом і досі. Як впровадити їх у власний бізнес — читайте у книзі статей «Про інновації» від Harvard Business Review.
Головна стаття, яка допоможе інтегруватися у світ бізнес-новаторства — «Відкриття за розкладом» Пітера Друкера. На чому ж наголошують автори 10 найкращих статей про іновації?
«Прискорювачі інновацій» Роджера Л. Мартіна
Коли у компанії Intuit почали виникати проблеми із притягуванням клієнтів, керівництво влаштувало для топ-менеджерів дводенний мозковий штурм, гаслом якого стало «Дизайн для задоволення». За результатами семінару було вирішено створити спеціальну групу з дев’яти працівників — «прискорювачів інновацій». Їхня робота складалася з трьох етапів, а результати задовольнили і клієнтів, і керівників.
«Як зупинити інноваційні війни» Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла
Чи існує у вашій компанії війна між «недисциплінованими вискочками» та «бюрократичними динозаврами»? Автори рекомендують декілька дій, які допоможуть налагодити партнерство між спеціальною групою і тими, хто підтримує ідеальний порядок у повсякденній діяльності.
«Як GE змінює звичний хід свого життя» Джеффрі Іммельта, Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла
Чи відомий вам термін «зворотної інновації»? Якщо так, то вам відомі й проблеми, які виникають у цьому процесі. Автори описують, як General Electric вдалося вийти за межі освоєних сегментів у країнах, що розвиваються, і не дозволити зростаючим гігантам перешкодити своїй діяльності на локальних ринках.
«Клієнтноцентрична мапа інновацій» Ланса Беттанкура, Ентона Ульвіка
Для систематичного пошуку продуктивних інноваційних ідей автори пропонують скористатися «маршрутом виконавця»: розбити задачу на декілька етапів, а потім обміркувати, як можна полегшити, прискорити чи прибрати кожен із них.
«Чи це реально? Чи ми можемо виграти? Чи варто цим займатися? Управління ризиками і винагородою при роботі над інноваціями» Джорджа С. Дея
Поступові інновації складають 85-90% проектів компаній, але без великих інновацій розвиток підприємства може загальмуватися. Дей рекомендує таке рішення: підвищити частку значних інновацій за умови ретельного управління ризиками. У цьому процесі можуть допомогти два інструменти.
«Шість міфів про розробку продукту. Помилки, які призводять до затримок, погіршення якості і збільшення витрат» Штефана Томке, Дональда Рейнертсена
Процес проектування і розробки продуктів істотно відрізняється від процесу виробництва, а нездатність керівників побачити ці відмінності призводить до помилок, що можуть зашкодити справі. Автори розповідають, як уникнути цих помилок, та розглядають шість небезпечних міфів.
«Інновації: класичні помилки» Розаберта Мосс Кантера
Компанії впроваджують інновації, але повторюють одні й ті ж помилки. Щоб уникнути подібних пасток, Кантер пропонує розглянути помилки у попередніх невдалих проектах.
«Планування за принципом розкриття» Ріти Ґюнтер Макграт, Яна Макміллана
Більшість підприємств використовують традиційні інструменти планування в управлінні венчурними підприємствами. Але, усвідомивши свої помилки, вже нічого не можуть зробити. Автори розповідають, як уникнути такого сценарію.
«Відкриття за розкладом» Пітера Друкера
Більшість інновацій — результат свідомого пошуку нових можливостей всередині компанії, галузі або в суспільстві загалом. Головне — навчитися їх бачити.
«Вбивці прогресу» Клейтона Крістенсена, Стівена Кауфмана, Віллі Шиха
Що стримує інновації? Автори статті називають головними винуватцями три методи фінансового аналізу. Крістенсен, Кауфман і Ших пропонують використовувати нові інструменти, які допоможуть компаніям більш точно оцінити майбутнє своїх інвестицій.
|