ТЕНДЕНЦІЇ | Маркетинг 27 січня 2006 р.

10 маркетингових тенденцій 2006

Компанія Foghound, що займається розробкою комунікаційних стратегій, опублікувала свій перший річний звіт по трендах 2006 року для маркетологів.

  1. Нові ринкові концепції vs. Нові продукти
    Покупка музики он-лайн — це велика нова маркетингова концепція, тому iPod та iMusic такі успішні. Інші продукти стали менш успішними, тому що в них була слабка маркетингова концепція, незважаючи на те, що це були непогані продукти. Компанії, що розробляють нові продукти, будуть орієнтуватися тепер саме на концепцію ринку, яку складно скопіювати, а не на нові продукти, які дуже легко імітувати.

  2. Розуміння споживачів vs. Маркетингові дослідження
    Маркетингові дослідження занадто громіздкі й тривалі, вони не можуть врахувати тенденції ринку, що постійно міняються, та смаки покупців. Те, що радувало покупців після закінчення 6-ти місяців, коли готові результати фокус-груп, вже залишає їх байдужими. Постійне розуміння потреб споживача стає все більш важливим, ніж кваліфіковані дослідження.

  3. Групи інтересів vs. Блоги
    Корпоративні блоги досить важко підтримувати, найчастіше — це монолог компанії з відвідувачами. Коли люди хочуть двостороннього діалогу та простого інтерфейсу, вони шукають співтовариства/клуби по своїх інтересах. Компанії усвідомили, що, створюючи співтовариства/клуби для своїх споживачів, вони зможуть виявити споживчі переваги та формувати коло лояльних покупців.

  4. Формування точки зору vs. Рекламні повідомлення
    Рекламні повідомлення допомагають задати напрямок і сфокусуватися на тому, чого хочуть споживачі. Але ці повідомлення обмежують свою цінність саме через те, що вони написані та погано читаються, замість того, щоб бути вимовленими. Повідомлення «точки зору» може бути використане для того, щоб забезпечити покупця новими ідеями, думками. Вони провокують споживача сказати: "Це цікаво — розповідайте мені про це побільше". Подібний тип повідомлень також допомагає почати розмову про продаж, презентацію продукту та медіа-інтерв'ю. Експерти бачать «точку зору» частиною стандартного маркетингового набору в 2006-му році.

  5. Формування думки vs. Просування
    Споживачі все більше ігнорують рекламу, просування й інші маркетингові прийоми. Те, у чому вони дійсно мають потребу, — це кваліфікована допомога в прийнятті рішень. Компанії, які використовують підхід, що допомагає споживачеві визначитися з вибором, і виграють у цих змаганнях. Допомога при здійсненні покупки замість безглуздої інформації про продукт стає все популярніше серед компаній, що продають дорогі речі. Саме там покупці повинні дуже добре подумати, перш ніж зробити покупку.

  6. Навчи мене vs. Розкажи мені
    Психологи говорять, що ключ до навчання студентів будь-якого віку — зробити урок доречним для кожного, задати йому правильний контекст і додати трохи емоцій. Є ще один фактор: зробити повідомлення, яке втягує. Споживач тепер більше інформований, він буде вірити тій компанії, що допоможе йому чому-небудь навчитися. Фахівці з маркетингу будуть використовувати цю техніку, щоб збільшити довіру споживачів і підвищити лояльність.

  7. Майстер-класи vs. Конференції
    Людей більше цікавлять невеликі заходи в стилі салонів (часто вони називаються «семінари», «майстер-класи»), де вони можуть зустрітися із цікавими людьми, детально довідатися про тему. Обстановка на таких заходах більш вільна. Невеликі заходи дають можливість для міркувань, у той час як конференції переважно просто подають інформацію.

  8. Мультимедійні презентації vs. Вебінари (інтернет-семінари)
    Тепер є можливість завантажувати презентації компаній на комп'ютер або iPod, які можна подивитися в будь-який зручний час. Це скасовує необхідність вебінарів з фіксованою датою й часом. Більшість людей занадто зайняті, щоб відвідувати вебінар. Мультимедійні презентації дозволяють людям брати нові ідеї тоді, коли їм це дійсно необхідно, а компаніям потрібно використовувати можливості й швидкість інтернету для власного розвитку.

  9. Таргетинг по поведінці vs. 18-49
    Поведінковий таргетинг більше, ніж демографічний таргетинг або навіть психологічна сегментація відрізняються друг від друга, тому що люди не люблять, коли їх оцінюють. Якщо все зроблено правильно, поведінкова сегментація збільшує прибутковість і цінність клієнта. Навіть якщо Англійський Федеральний Банк буде використовувати поведінкову економіку, буде краще зрозуміло, як люди ухвалюють рішення щодо витрат й економії. Фахівцям з маркетингу потрібно почати розуміти, що споживча поведінка базується на діях, а не на їхньому соціальному статусі або місці проживання.

  10. Думки споживачів vs. Думка компанії
    Багато фахівців з маркетингу починають прислухатися до голосу покупців, але часто це все ще залишається на низькому, формальному рівні. Що необхідно поліпшити, і що обов'язково відбудеться в 2006-му році — це прислухатися до голосу споживачів, що вони говорять, і що (не менш важливо) як вони це говорять. Голос покупців використовується для висловлення невдоволення та критики в їхньому розумінні. Коли покупець скаржиться на маленьку проблему, це попередження про велику проблему, і воно обов'язково має бути почутим.

За матеріалами Foghound.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)