ТЕНДЕНЦІЇ | ATL-BTL 20 лютого 2006 р.

Стратегії "Above The Line" та "Below The Line": зміна маркетингової філософії

Сучасний ринок швидко адаптується до змін у технологіях, а також до інформації, що є в наявності, і завищених потреб споживачів. Традиційна реклама, цілком і повністю орієнтована на брендінг, більше не є головним маніпулятором поведінки споживчої аудиторії.

Останнім часом відбулося істотне зрушення в маркетинговій філософії, і рекламні витрати переважної більшості компаній фундаментально міняють свій напрямок.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Winterberry Group, показує, що зараз простежується тенденція, при якій маркетологи переносять свої маркетингові зусилля й рекламні витрати від стратегії "Above The Line" (ATL), спрямованої, головним чином, на розвиток брендінгу, до стратегії "Below The Line" (BTL), що включає в себе рекламні канали, повністю орієнтовані на методи прямого (дірект) маркетингу (див. малюнок).

Winterberry визначає ATL-маркетинг як стратегію широкого використання таких каналів, як телебачення, радіо, рекламних брошур, а також вуличної реклами й жовтих сторінок. BTL-стратегія містить у собі маркетинг із використанням баз даних, поштову розсилку (електронну і звичайну), методи інтерактивного і стимулюючого маркетингу, а також поширення рекламних вкладишів у журналах.

У назвах стратегій "Above The Line" ("вище лінії") і "Below The Line" ("нижче лінії"), так звана образна "лінія" просто розділяє дві маркетингові філософії. Границя цієї "лінії" чітко дотепер не визначена, а поділ маркетингових філософій засновано на трьох ключових якостях, які відрізняють сьогоднішні рекламні методи від основних робочих підходів недавнього минулого.

Універсальними елементами успішного маркетингу по філософії "Below The Line" є проникливість, взаємодія та вимірність (моніторинг результатів).

Відповідно до опублікованого звіту, у період з 2003-го по 2007-ий рік, фінансова частка ATL-маркетингу буде зростати щорічно, у середньому, на 5.5 відсотка, у той час як витрати на BTL-маркетинг зростуть на 7.8 відсотка в рік (див. наведений графік).

Щорічний приріст маркетингових витрат на 6.9 відсотка очікується, практично, по кожному з рекламних каналів "Below The Line". Їх робота заснована на методах інтерактивного маркетингу, що включають у себе пошукову рекламу, графічну онлайн-рекламу, а також рекламні блоки в поштових розсилках. Даний приріст розрахований для всієї індустрії США на період з 2003-го по 2007-ий рік.

За матеріалами Winterberry Group, //interbiz.ru.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)