Сучасні бізнес-тенденції зі слів СЕО провідних компаній світу
Компанія PriceWaterhouseCoopers опублікувала свій річний глобальний звіт СЕО, в якому взяли участь 1410 респондентів з 45-ти країн. Двома найпомітнішими незворотними для сучасного бізнесу тенденціями виявилися глобалізація та складність бізнесу.
У дослідженні також представлено тет-а-тет інтерв'ю з п'ятьма керівниками глобальних бізнесів.
Нижче наведено основні тенденції в сучасному світі бізнесу:
- Все міцніша підтримка глобалізації. 58% СЕО кажуть, що глобалізація позитивно впливає та продовжуватиме впливати на їх бізнес.
- Глобальний бізнес — це не легко. Основними перешкодами СЕО називають надмірне регулювання (64%), торгові бар'єри/протекціонізм (63%), політичну нестабільність (57%) та соціальні проблеми (56%).
- Найбільший інвестиційний потік надходить зараз до Китаю (55%), Індії (36%), Бразилії (33%), а також до Росії (27%).
- Основною метою глобалізації вже не є зниження витрат. СЕО підтвердили, що їх компанії виходять на ринки країн, що розвиваються, з метою знаходження нових споживачів та обслуговування вже існуючих.
- Вихід на нові ринки призводить до зростаючої складності ведення бізнесу.
- 3/4 опитаних СЕО зазначили, що їх бізнес помітно ускладнився, порівняно з ситуацією 3-річної давності. 41% СЕО впевнено стверджують, що складність — невід'ємний побічний продукт сучасного бізнесу.
- Найсуттєвіші причини ускладнення бізнесу — це вихід на нові території та злиття і поглинання (разом — 65%), а також запуск нових товарів і послуг (58%). І все ж таки СЕО наголошують, що зазначені причини мають більше переваг, ніж недоліків.
- Основні сфери, на яких фокусуються при зниженні складності, — ІТ (84%), організаційна структура (79%), продажі і обслуговування клієнтів (69%).
- Дуже великою проблемою є розрив між індивідуальними характеристиками, важливими, на думку СЕО, та ефективністю діяльності організацій у цих сферах.
- Успіх породжує успіх. СЕО, які вважають себе дуже професійними в оцінці складності (58%), мають значно вищі рівні характеристик, ніж ті, які так не вважають.
Детальний звіт — 9th Annual Global CEO Survey (PDF, 2,063 Mb).
Анна Качкалда, за матеріалами PriceWaterhouseCoopers.
|