ТЕНДЕНЦІЇ | Обізнаність директорів 14 червня 2006 р.

Що знають члени ради директорів про свої компанії. Дослідження McKinsey

Корпоративні члени ради директорів на сьогодні є більш заглибленими у справи своїх компаній, ніж раніше. І часто (хоча й не завжди) вони є більш обізнаними.

Члени ради директорів стають все більш обізнаними і втягнутими у діяльність компанії, такими стали результати опитування керівників різного рівня проведене McKinsey Quarterly. В попередньому дослідженні, проведеному на початку 2005-го року, директори виказували велике бажання проводити більше часу, розвиваючи таланти, навички та слідкуючи за поточною діяльністю компанії. І очевидно, це їм вдалося — близько двох третин всіх респондентів цьогорічного опитування стверджують, що директори стали більш активними та заглибленими у стратегічні, фінансові та інші сфери корпоративної діяльності своїх компаній (Exhibit 1).

Слід звернути увагу також на те, що генеральні директори, фінансові директори та інші керівники найвищого рівня, які мають найближчий контакт з радою директорів (а часто навіть належать до неї) вважають, що функції ради змінилися не так критично, як про це говорять всі інші. Третина з них вважає, що не сталося взагалі ніяких змін (серед інших виконавців так вважає лише 20%) (Exhibit 2). Окрім того, керівники найвищого рівня не впевнені, що члени ради повністю розуміють стратегію своєї компанії, її фінансове становище та ризики (Exhibit 3). Попри те, що опитування не досліджувало питання такої різниці між відповідями керівників найвищого рівня та звичайних виконавців, можна припустити, що причиною стала впевненість перших, що рада і раніше доволі тісно і активно співпрацювала із компанією. Можливо також, що насправді проблема активної участі директорів у діяльності компанії є швидше риторикою, ніж реальністю.

Проте, керівники всіх рівнів погодилися, що директори стали більш обізнаними в питаннях стратегії, фінансів та ризиків компанії. Минулого року 63% членів ради сказали, що вони мають хороший або повний рівень обізнаності із питаннями ризику їхньої компанії. Цього року вже 75% говорять про те саме. Щодо обізнаності в питаннях стратегії, показник за останній рік зріс із 73% до 84%. Дев'ять із десяти респондентів стверджують, що члени ради повністю розуміють фінансове становище своїх компаній.

Водночас, складається враження, що директори взагалі не працюють над зміною системи компенсації, в якій бонуси залежать від виробництва. Дві третини респондентів стверджують, що їхні компанії не обмежили такі практики за останні 5 років. Компанії Північної Америки змінилися найменше (15%). Система компенсації була найбільше змінена в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (25%) (Exhibit 4).

За матеріалами "What directors know about their companies: A McKinsey Survey", The McKinsey Quarterly (March 2006).



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Правила всьогоПравила всього
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)