ТЕНДЕНЦІЇ | IT 23 червня 2006 р.

Чого хоче директор з інформаційних технологій?

Віртуальні сервери та підхід до програмного забезпечення, як до сервісу — основні пріоритети сучасних ІТ-директорів.

Серед безлічі новітніх технологій, які користуються увагою ІТ-директорів, лише невелика кількість дійсно здатна показати покращення у діяльності компанії та відчутно підвищити її продуктивність. Останнє опитування директорів з інформаційних технологій вказало на два основних напрямки у цій сфері. Першим перспективним напрямком виявилася віртуалізація серверів, яка передбачає оптимізацію використання комп'ютерних потужностей, і завдяки якій ту саму кількість операцій можна зробити завдяки меншій кількості машин. Другим напрямком виявився підхід до програмного забезпечення, як до сервісу. Цей підхід має на меті розвантажити ІТ-відділи та зменшити їхні витрати. Більшість компаній вважає ці дві тенденції пріоритетними для себе.

Віртуалізація — це програмна технологія, яка допомагає збільшити продуктивність серверів. Наприклад, вона дає можливість запускати декілька операційних систем (UNIX, Linux, Windows та ін.), а також безліч різноманітних програм за допомогою одного комп'ютера. Якщо для кожної операційної системи виділяти окремий комп'ютер, то буде використовуватися лише 5-15% його ресурсів. Віртуалізація дає змогу підняти цей показник до 40% або навіть більше. Окрім цього, впровадивши віртуалізацію, ІТ-відділи отримують додаткові переваги — зменшується кількість комп'ютерів, а значить — спрощується мережа. Витрати на комплектуючі та ремонт зазвичай також знижуються.

Більшість компаній вже почали працювати над консолідацією серверів — 86% опитаних ІТ-директорів зазначили, що вже мають певний прогрес у цій сфері. Віртуалізація — наступний після консолідації логічний крок. Консолідація передбачає поєднання подібних чи ідентичних функцій комп'ютерів для того, щоб виникала можливість використання кросплатформенних програм, які могли б працювати на кожній із машин. Віртуалізація дає змогу використовувати більшу кількість таких програм, у той час як кількість комп'ютерів залишається незмінною.

Іншою тенденцією, яка згадувалася вище, є сервісний підхід до програмного забезпечення. Цього можливо досягнути завдяки технології Інтернет. Замість того, щоб купувати і використовувати програмне забезпечення всередині підприємства, багато компаній просто купують доступ до тих програм, які розміщені в Інтернеті. Таким чином вони платять лише за те, що використовують. Такий підхід дозволяє зекономити від 30 до 40% вартості тих програм, які слід купувати і встановлювати на комп'ютерах компанії. Серед ІТ-директорів, які були опитані, 38% стверджують, що вони планують використовувати новий підхід до програмного забезпечення протягом наступних 12-ти місяців. Кількість програм, які можна використовувати через Інтернет постійно зростає.

Багато ІТ-директорів схиляються до концепції програмного забезпечення як сервісу не лише через дешевизну та зменшення витрат, але й через швидкість впровадження такої моделі. Деяке програмне забезпечення для підприємств може коштувати десятки мільйонів доларів і потребувати від 6 до 24 місяців для впровадження. Протоколи Інтернету є набагато більш швидкісними і дають можливість прискорити процес у десятки, якщо не сотні разів.

Дві тенденції, про які було сказано вище, вказують на остаточне оформлення технологічної архітектури у великих та середніх організаціях. Можна сподіватися, що така трансформація призведе до підвищення ефективності у більшості компаній. Звісно, технології не здатні самостійно втілити цю візію. ІТ та бізнес-лідери повинні працювати над управлінською моделлю та процесами, щоб отримати максимальні переваги від нової технології.

За матеріалами "Two new tools that CIOs want", The McKinsey Quarterly (May 2006).



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)