ТЕНДЕНЦІЇ | IT 5 липня 2006 р.

"Адаптуйся чи загинеш" — застерігають відділи ІТ

Спеціалісти з ІТ повинні стати ще й знавцями бізнесу.

Роль відділів ІТ за наступні 5 років дуже суттєво зміниться. Вони стануть своєрідним гібридом і частково змінять свій функціональний фокус із технологій та інфраструктури на бізнес-процеси та сервіс для клієнтів. Так вважають провідні ІТ-директори та керівники відділів інформаційних технологій.

З подальшою еволюцією ІТ-відділів, професіонали будуть змушені перебирати на себе певні бізнес-функції. Gartner робить прогноз, що основними функціями 40% людей, які працюватимуть у ІТ-відділах, до 2010-го року стане робота над бізнес-процесами, стосунками з клієнтами тощо. У свою чергу, потреба щодо вузькопрофільних ІТ-спеціалістів зменшиться на 40%.

Переважна більшість професіоналів, які на сьогодні працюють у сфері ІТ, погоджуються з таким прогнозом. Andrew Turner, голова інформаційних технологій Aspen Insurance Holdings говорить: "Не впевнений, що нас чекають аж такі швидкі і фундаментальні зміни, але факт поступових змін є очевидним. При цьому мусимо визнати, що одним із факторів впливу на зміни є аутсорсінг у сфері ІТ".

У сучасному дивовижному світі відділи ІТ повинні стати набагато більш клієнтоцентричними та сфокусованими на бізнес, стверджує Phil Young, начальник ІТ-операцій у Amtrak Express Parcels. "Зрозуміла річ, що всі спеціалісти з технологій залишаться у відділах, проте всередині цих же відділів з'являться нові люди, які відповідатимуть за ідеї та інновації", — говорить він.

Kevin Fitzpatrick, технічний директор в Manpower, говорить, що в недалекому майбутньому замість "технологічних гуру" прийдуть "лідери-гібриди". А Luke Mellors, ІТ-директор у The Dorchester Hotel підсумовує: "Еволюція ІТ триває і їй не потрібно протистояти, оскільки це може стати фатальною помилкою".

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Зростання людини і суспільства. Нордична концепція більдунґуЗростання людини і суспільства. Нордична концепція більдунґу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)