"Адаптуйся чи загинеш" — застерігають відділи ІТ
Спеціалісти з ІТ повинні стати ще й знавцями бізнесу.
Роль відділів ІТ за наступні 5 років дуже суттєво зміниться. Вони стануть своєрідним гібридом і частково змінять свій функціональний фокус із технологій та інфраструктури на бізнес-процеси та сервіс для клієнтів. Так вважають провідні ІТ-директори та керівники відділів інформаційних технологій.
З подальшою еволюцією ІТ-відділів, професіонали будуть змушені перебирати на себе певні бізнес-функції. Gartner робить прогноз, що основними функціями 40% людей, які працюватимуть у ІТ-відділах, до 2010-го року стане робота над бізнес-процесами, стосунками з клієнтами тощо. У свою чергу, потреба щодо вузькопрофільних ІТ-спеціалістів зменшиться на 40%.
Переважна більшість професіоналів, які на сьогодні працюють у сфері ІТ, погоджуються з таким прогнозом. Andrew Turner, голова інформаційних технологій Aspen Insurance Holdings говорить: "Не впевнений, що нас чекають аж такі швидкі і фундаментальні зміни, але факт поступових змін є очевидним. При цьому мусимо визнати, що одним із факторів впливу на зміни є аутсорсінг у сфері ІТ".
У сучасному дивовижному світі відділи ІТ повинні стати набагато більш клієнтоцентричними та сфокусованими на бізнес, стверджує Phil Young, начальник ІТ-операцій у Amtrak Express Parcels. "Зрозуміла річ, що всі спеціалісти з технологій залишаться у відділах, проте всередині цих же відділів з'являться нові люди, які відповідатимуть за ідеї та інновації", — говорить він.
Kevin Fitzpatrick, технічний директор в Manpower, говорить, що в недалекому майбутньому замість "технологічних гуру" прийдуть "лідери-гібриди". А Luke Mellors, ІТ-директор у The Dorchester Hotel підсумовує: "Еволюція ІТ триває і їй не потрібно протистояти, оскільки це може стати фатальною помилкою".
Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.
|