ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерство 11 жовтня 2006 р.

Що сьогодні означає бути ефективним лідером?

Нове дослідження вказує, що співробітництво сьогодні цінується вище, ніж особистий героїзм.

Сучасне та майбутнє становище лідерства досліджувалося Центром Креативного Лідерства (Center for Creative Leadership — CCL). Було здійснено опитування понад 350-ти менеджерів середньої та вищої ланок. 84,3% опитаних управлінців стверджують, що визначення ефективного лідерства змінилося за останні п'ять років. Лідерам майбутнього слід сфокусуватися на співробітництві, а не займатися самостійним геройством. А це, в свою чергу, означатиме розповсюдження лідерства на більш широкі маси працівників. Навички співробітництва, такі як вміння побудувати команду, підтримувати стосунки, залучати кожного до управління — ставатимуть дедалі більш важливими для успішної діяльності зараз та в майбутньому.

Змінилася сама природа випробувань, з якими стикається кожна організація. 93% опитаних менеджерів стверджують, що завдання, які постають перед організацією, дедалі частіше носять стратегічний вплив і дедалі менше залежать від особистих рішень одного лідера.

Яким же чином підготувати теперішніх керівників до більш складного майбутнього, яке вимагатиме співробітництва? Нижче наведено три ідеї, які допоможуть відповісти на це запитання.

Станьте архітектором лідерства

Як можна створити специфічні системи та структури, які культивуватимуть нові підходи до лідерства? Відповідно до дослідження CCL оптимальна компенсаційна система включатиме баланс між винагородою як за індивідуальний внесок, так і за роботу в команді. Крім цього працівникам слід спеціально виділити частину робочого часу для роботи над інноваціями та теоретичними ідеями.

Покажіть приклад позитивного непослуху

Як багато лідерів порушують правила, створюють стосунки та досягають результатів? У вашій організації обов'язково є ті лідери, які відточують мистецтво співробітництва, інновацій та стосунків. Такі лідери можуть знаходитися поза межами управління, до якого всі звикли, але вони досягають успіху.

Прикладом позитивного непослуху є Burger King. У 2004-му році компанія найняла Crispin Porter + Bogusky, щоб змінити свій бренд. Веб-сайт, який був створений спеціально для цього (Subservient Chicken) уже привітав 385 мільйонів відвідувачів з часу його запуску і середній показник часу, проведеного кожним відвідувачем на сайті, склав 6 хвилин — а це просто неймовірні результати.

Ставтеся до реальних проблем як до можливості отримати досвід

Чи використовуєте ви кожен шанс отримати нові знання? Не багато організацій зуміли досягнути такого ж рівня навчання під час діяльності, який досягнула армія. На сайті www.companycommand.com минулі, сучасні та майбутні командири армії ведуть розмову про те, як можна побудувати та керувати командами. Оскільки членство у організації мають понад 7000 учасників, можливість поділитися власним досвідом та отримати цінні поради має кожен з них.

Отже, можемо зробити висновок, що ера "героїчних" лідерів — тих людей, які беруть на себе всі виклики та небезпеки сучасного бізнесу — минула. Сьогодні лідери основним своїм завданням вбачають створення простору для інновацій, які творитимуться іншими.

Ярослав Федорак, за матеріалами Chief Executive.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)