Хто що міряє?
Частка ринку та якість продукту/сервісу продовжують залишатися найбільш частотними індикаторами, які, на думку маркетологів, вказують на успішність бізнесу. Далеко позаду йдуть визначення активних/потенційних споживачів та вимірювання життєвого циклу сегменту. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного дослідниками із London Business School і Tuck School at Dartmouth, участь у якому взяли понад 700 директорів з маркетингу із п'яти країн (мал. 1).
Щоб наочно відчути різницю між тими метриками, які застосовуються у різних країнах, було складено спеціальну таблицю (мал. 2).
Деякі висновки, які можна зробити із даних таблиці:
- дві третини компаній США використовують п'ять чи більше метрик. Проте, менше третини компаній у цій країні вимірює споживацький життєвий цикл;
- маркетологи Японії щиро вірять, що якість продукту/сервісу є основним двигуном успіху, а все інше залежить від цього показника;
- німці вимірюють все, що можливо;
- у Великобританії сегмент лояльності/утримання тільки починає виникати;
- у Франції звертають увагу на життєвий цикл споживача/сегменту більше, ніж у будь-якій іншій країні.
Ярослав Федорак, за матеріалами MarketingNPV.
|