ТЕНДЕНЦІЇ | Вимірювання 1 грудня 2006 р.

Хто що міряє?

Частка ринку та якість продукту/сервісу продовжують залишатися найбільш частотними індикаторами, які, на думку маркетологів, вказують на успішність бізнесу. Далеко позаду йдуть визначення активних/потенційних споживачів та вимірювання життєвого циклу сегменту. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного дослідниками із London Business School і Tuck School at Dartmouth, участь у якому взяли понад 700 директорів з маркетингу із п'яти країн (мал. 1).

Щоб наочно відчути різницю між тими метриками, які застосовуються у різних країнах, було складено спеціальну таблицю (мал. 2).

Деякі висновки, які можна зробити із даних таблиці:

  • дві третини компаній США використовують п'ять чи більше метрик. Проте, менше третини компаній у цій країні вимірює споживацький життєвий цикл;
  • маркетологи Японії щиро вірять, що якість продукту/сервісу є основним двигуном успіху, а все інше залежить від цього показника;
  • німці вимірюють все, що можливо;
  • у Великобританії сегмент лояльності/утримання тільки починає виникати;
  • у Франції звертають увагу на життєвий цикл споживача/сегменту більше, ніж у будь-якій іншій країні.

Ярослав Федорак, за матеріалами MarketingNPV.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)