Тренди в мерчандайзингу: що пробуємо в 2018 році
Автор: Дмитро Коссе, керуючий партнер консалтингової компанії KBC
Джерело: "НВ Бізнес"
Вашій увазі — кілька ключових трендів в роботі з торговим майданчиком / шоурумом, які вже допомагають продавати ритейлерам.
1. Динамічне освітлення
Включити світло! Освітлення впливає, оскільки одна четверта частина споживачів здійснює незаплановану покупку через це. Динамічне освітлення включає в себе колір світла, інтенсивність, напрям і навіть рух, який перетворює покупців на покупців.
Щоб акцентувати увагу на продукт, поставте на нього яскраве світло. Використання лампи розжарювання, яка є більш різкою і яскравою, може підкреслити деталі й важливість. Тримайте прилеглі області тьмяними, щоб зосередити увагу. Яскраві вогні в цілому, як правило, випромінюють позитивну атмосферу, яка може збільшити покупки. Зпівставте колір вашої упаковки або продукту з кольором в тій же гамі, наприклад, із зеленою упаковкою світло-зелене світло або темно-червоний з рожевим світлом. Це дозволить уникнути неприємного зіткнення кольору. Колір також впливає на наш настрій. Пам'ятайте, що кольори в синій гамі матимуть більш заспокійливий ефект, а червоні мають тенденцію збуджувати і стимулювати.
2. Нейромаркетинг
Нейромаркетинг зачіпає психологію, пов'язану з купівельними звичками і уподобаннями. Область ще молода, але первинне дослідження може показати, як сигнали, такі як колір, візуальні ефекти, частота звуку, світло і запах, впливають на досвід покупки на неврологічному рівні.
Незважаючи на те, що вам може бути важко отримати деякі з цих новаторських досліджень, корисно проаналізувати психологію покупки доти, доки не будуть здійснені подальші розробки. Знайомство із загальною атмосферою вашого магазину від типу музики до тепла освітлення може спонукати покупців зробити покупку. Існують також такі варіанти, як відстеження рухів очей у відвідувачів і психологічні трюки.
3. Інтерактивний мерчандайзинг
В середньому люди проводять 5-8 хвилин у примірочній. Але що, якщо вам більше не доведеться ступати в роздягальню? Використання віртуальної реальності, технологія кодування і датчики руху роблять покупки більш інтерактивними і цифровими.
Нещодавно компанія Mac Cosmetics запустила своє "віртуальне дзеркальне дзеркало", яке дозволяє клієнтам спробувати різні стилі макіяжу, навіть не накладаючи на них макіяж. Тим часом дисплеї сенсорного екрана UGG Australia дозволяють клієнтам налаштовувати, замовляти і досліджувати продукти в магазині.
Урок тут? Залучайте клієнтів. Будь то використання планшетів для візуалізації на дисплеях, демонстраціях в магазині або цифрових кіосках, підвищити свою стратегію, пропонуючи можливості для покупців.
4. Розширена реальність
Віртуальна реальність допомагає споживачам концептуалізувати продукт так, як це було неможливо до сучасних технологій. Тепер вони можуть бачити продукти в дії, перш ніж робити покупку.
TopShop у цей час надає окуляри для віртуальної реальності покупцям. Бачачи, як одяг носиться в реальному часі — це допомагає візуалізувати, як покупці можуть включати одяг у свій власний гардероб. Ці додатки доповненої реальності надають клієнтам можливість "спробувати одяг" або інші продукти абсолютно новим способом! Ви можете отримати окуляри віртуальної реальності, які поміщають ваших покупців у правильне мислення або середовище з відео і зображеннями, які передають вашу історію і місію.
5. Мінімалізм
Будь простішим. Фактори відволікання завжди високі, тому це може бути освіжаючою зміною, щоб очистити сенсорний безлад, затуманює нашу увагу. М'які декорації і дисплеї — хороші викрадачі уваги, але покупці можуть в кінцевому рахунку відволіктися від істинного бачення продукту.
Деякі ритейлери виготовили цілі простори, щоб відображати чисті лінії, гострі краї і яскраві простори. Ці налаштування дозволяють вам демонструвати свій продукт, а не приховувати його. Використовуйте чітко визначені лінії, які можна створити з металевого простору, яке покращує м'які простори. Нейтральні кольори також сприяють мінімалістській естетиці й дозволяють вашому продукту з'являтися. У той час як ви, можливо, не маєте контролю над своїм торговим простором, ви можете відобразити мінімалістський дух у ваших дисплеях з використанням відкритого простору, білих і бежевих предметів і уникати перенаселеності.
Всі п'ять тенденцій демонструють певний рівень споживчого центризму. Інструменти працюють, щоб надати покупцям середовище, орієнтоване на них.
Ілюстрація: Thampapon / Shutterstock.com
|