Головні проблеми виробничої сфери у цифрову епоху: дослідження KPMG
На думку 66% CEO глобальних компаній виробничої сфери, оперативність є головним чинником виживання бізнесу в умовах цифрової епохи. Такими є результати нового дослідження KPMG — 2018 KPMG Global Manufacturing Outlook, в якому взяли участь 1300 керівників у 11 країнах.
Результати опитування демонструють, що CEO готові вести свої організації у цифрове майбутнє, але 70% респондентів вважають, що часу, який необхідний на підготовку до трансформації, недостатньо.
На думку понад 50% опитаних CEO, правління мають надмірні очікування щодо рентабельності інвестицій (ROI) при переході на цифрові технології. 33% погоджуються з тим, що їх організації намагаються не відставати від технологічних інновацій. При цьому 95% керівників компаній погоджуються з тим, що четверта промислова революція — це можливість, а не загроза.
Машини доповнять робітників
Майбутнє для робітників виробничої сфери є оптимістичним, вважають 66% СЕО. На їхню думку, штучний інтелект буде створювати більше робочих місць, ніж скорочувати, а спеціалісти з обробки даних (data scientists) знаходитимуться серед найбільш затребуваних фахівців у сфері виробництва.
Відповідно до результатів опитування, 50% респондентів низько оцінюють здатність ефективно прогнозувати за допомогою прогностичної аналітики та при прийнятті рішень щодо зростання керуються, в першу чергу, інтуїцією.
Дуг Гейтс (Doug Gates), керівник глобальної практики промислового сектору KPMG, вважає, що "повні переваги цифрової трансформації навряд чи будуть реалізовані, якщо стратегія не охоплюватиме всю організацію. Це тягне за собою застосування нових технологій у бек-офісі, цехах, у ланцюгах постачання".
Кібербезпека є першочерговим завданням — виробнича сфера повинна бути готова до атак
CEO організацій виробничої сфери вважають, що кібер-атаки становлять більший ризик для виробничої сфери, аніж для інших світових галузей. Половина опитуваних вважають, що їх компанії добре підготовлені до кібер-загроз, цей показник є на 14% нижчим, ніж серед CEO компаній інших галузей. За словами пана Гейтса, "готовність реагувати на будь-яку кібер-подію повинна бути на пріоритетним завданням для керівників компаній при впровадженні нових технологій".
Глобалізм пропонує як можливості, так і загрози
55% опитаних CEO погоджуються з тим, що повернення до територіальності є найбільшою загрозою для зростання бізнесу та випереджає ризики кібербезпеки та інноваційних технологій.
Очевидно, що геополітична невизначеність, має значний вплив на виробництво порівняно з іншими секторами. Тим не менш, CEO також розглядають нові ринки як джерело зростання протягом найближчих двох років, при цьому країни Східної Європи, Центральної Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону очолюють списки для можливої експансії.
"Попереду лежить довгий шлях трансформації у нашому секторі, але це час великого ентузіазму та змін, — говорить пан Гейтс. — Я хотів би закликати виробників скористатися новими можливостями і здійснити трансформацію, використовуючи найсучасніші доступні технології — робототехніку, 3D-друк, поглиблену аналітику, інтернет речей, зберігання і обробку даних в хмарі чи блокчейн".
"Цифрова трансформація для компаній виробничого сектору повинна опиратися, в першу чергу, на оновлену стратегію бізнесу. Цифрова трансформація — це переосмислення того, які продукти, яким клієнтам, через які канали збуту і за якою ціною компанія буде пропонувати. Це означає, що українським компаніям необхідно переосмислити свої підходи до того, на яких ринках вони працюють, які проблеми вирішують для своїх клієнтів, які ролі грають в ланцюжку створення вартості", — сказав Костянтин Карпушин, партнер, керівник напрямку інноваційного розвитку та впровадження нових технологій KPMG у СНД.
За матеріалами прес-релізу KPMG.
Методологія
Звіт за результатами Глобального опитування керівників організацій виробничої сфери — 2018 (The 2018 Global Manufacturing Outlook) ґрунтується на даних, отриманих від 300 керівників організацій виробничої сфери. Ці дані були частиною Глобального опитування керівників 2018 CEO Outlook, у рамках якого були опитані 1300 керівників у 11 країнах, що проводилося на початку 2018 року компанією ForbesInsights від імені KPMG International. Для підтвердження даних KPMG International провела серію інтерв’ю з керівниками виробництв по всьому світу.
|