ТЕНДЕНЦІЇ | Контент-маркетинг 21 січня 2020 р.

7 прийомів контент-маркетингу, що допомагають залучити нових клієнтів

Джерело: Blog Imena.UA

Для тих, хто хоче запровадити методи просунення з високою конверсією, притягнути до себе клієнтів раз і назавжди. Зверніть увагу на топ-7 трендів, які незабаром стануть мейнстримом. Отже, тим, хто займається інтернет-маркетингом, SMM-просуванням та бізнесом, цю статтю варто прочитати обов’язково!

7 прийомів контент-маркетингу, що допомагають залучити нових клієнтів

1. Мікроінфлюенсери (включаючи амбасадори)

Якщо ви плануєте рекламувати себе у найвідоміших блогерів, то варто задуматись про результати. Аудиторія таких блогерів вимірюється сотнями тисяч, але вона різношерстна. Аби утримувати інтерес таких людей, однієї ідеї мало. Блогеру приходиться піднімати скандальні теми, що викликають резонанс та приманюють ще більше підписників.

Аудиторія таким чином розмивається ще дужче, та не всім в ній буде цікава ваша ідея чи продукт, бо більшість фоловерів очікує просто на скандали, за якими можна слідкувати з попкорном.

Що робити? Зверніть увагу на мікроблогерів з 50000-80000 фоловерів. Ціни на розміщення у таких інфлюенсерів адекватні, а вартість конверсій нижча, ніж у великих блогерів, у тому числі шляхом довіри. Мікроблогеру простіше фокусуватися на одній темі та бути експертом саме в ній. Тому і замовлень після реклами продукту буде більше — це перспективний канал просунення для малого та середнього бізнесу.

2. Відео вже стало мейнстримом

Ви ще не знімаєте відео? Ви сильно відстали від останніх трендів. 52% покупців відмічають, що після перегляду відео про продукт вони купляють швидше та із більшим задоволенням. 72% підприємців помітили, що відеоконтент збільшує конверсії. Мова тут йде не лише про YouTube: достатньо опублікувати відео або запустити пряму трансляцію в мережі Instagram та ви помітите, що соцмережі дають більше охоплення відеоконтенту.

Що робити? Варто знімати більше відео: розповіді на камеру, інтерв’ю, огляд продукту та все про те, як він створюється, які можливості існують для його використання. Добре діє і знімання «за кадром»: наприклад, покажіть процес підготовки до події або будні співробітників. Затрати на виробництво таких відео будуть невеликими: камери смартфонів сьогодні відтворюють якісний звук та чітку картинку — лише потрібно з собою завжди мати смартфон.

3. Оптимізація під голосовий пошук

Ера голосового пошуку вже настала. Google заявив, що отримує 20% запитів саме голосовим пошуком. А у 2020 році частка таких запитів буде складати 50%. Крім того, штучний інтелект дедалі розумнішає та наші голосові подруги Alexa та Siri дорослішають на очах та скоро почнуть видавати відповіді на те, що руками в мережі так просто не знайдеш.

Ok, Google, що ж тоді робити? Не ігнорувати аудіо пошук та зайнятися оптимізацією свого сайту. По-перше, адаптувати усі сторінки під мобільний формат так, як голосові запити надходять зі смартфонів. По-друге, звернути увагу на тексти. Розмовна мова відрізняється від письма, та краще, якщо питання та відповідь (у розмовній формі) будуть саме на вашому сайті. Можна почати з питань та відповідей, але передусім послухайте, як ваші друзі та знайомі формулюють запити при голосовому пошуку — дізнаєтесь багато нового.

4. Сторіс, сторіс та ще раз сторіс

Це альтернативна стрічка в Instagram та у Facebook, в YouTube вона також стає популярною. Чому? Тому, що це живий контент, який тримає користувача у напрузі не гірше улюбленого фільму. Сторіс навіть народили своєрідну фобію пропустити щось важливе (FOMO — fear of missing out), тому активні користувачі тримають руку на пульсі та не відриваються від стрічки сторіс навіть на робочому місці.

Що робити? Потрібно дати клієнту те, що він хоче. Зараз вдалий момент: сторіс не набридли, у них з’являються нові функції, у вас ще існує шанс виділитись. Лише, будь ласка, не публікуйте скріншоти постів! Краще беріть інтерв’ю у співробітників, розкривайте секрети, влаштовуйте закриті розпродажі, кличте експертів, говоріть з клієнтами про те, що їх хвилює: навіть про погоду та котиків. Головне, не мовчати в ефірі.

5. Безшовний клієнтський досвід

Було доказано, що до покупки клієнт щонайменше 7 разів торкаються продукту: бачать рекламу, вивчає сайт, дзвонить вам особисто та тому подібне. Вся ця комунікація повинна бути у вас під рукою. Вам, а не клієнту варто пам’ятати всі його запити, аби зробити пропозицію, від якої неможливо відмовитися. Це і є безшовний досвід для клієнта. Клієнт приходить за продуктом туди, куди йому зручно та прагне швидко розв’язати своє питання. А ви пов’язуєте всі канали спілкування воєдино, і вже не відправляєте клієнта, який написав в директ, дзвонити вам чи створювати замовлення на сайті. Вартість залучення клієнта висока, не подвоюйте ризик його втратити!

Що робити? Варто створити CRM-систему, де на кожного клієнта збирають досьє та при новому зверненні до компанії, sales або smm-менеджер зможе швидко отримати всю інформацію. І не забудьте ввести нові правила роботи для співробітників, щоб не перекидати запит з одного каналу на інший.

6. Найсильніший контент — користувацький

Середньостатистична людина сьогодні бачить до 10 000 рекламних оголошень за один день. Просто задумайтесь над цим числом. Вашому клієнту вже набридло читати про акції та розпродажі, його мозок блокує більшість контенту, не допускаючи рекламу до розуміння, а тим більше — до дії. Навіть найкрасивіші та найдорожчі дизайнерські банери йдуть до ментального смітника.

Що робити? В цьому випадку варто створювати чесну рекламу. Це повинна бути реклама, що заснована на довірі, на відгуках, на відео з місця подій, на фактах. Отримати її можна лише у вашого клієнта. Шляхів тут немало: опитування, подарунки за відгуки, конкурси з вартісними подарунками. Коли клієнт розповідає про вас в соцмережах, він пише контент для своїх друзів та близьких, а це значить, довіра до такого контенту більше.

Ось вам приклад. Booking влаштовує опитування та дарує за них живі гроші на бронювання готелів, туристичний оператор Х просить написати розповідь про поїздку на Мальдіви. Найкємоційніший текст виграє та компанія дарує наступну подорож, збираючи при цьому якісний контент про подорожі.

7. Розкажіть про цінності

Гірка правда: світ втомився від споживання. У першій половині 2019-го зафіксовані найнижчі продажі смартфонів за всю історію, та аналітики й далі передбачують майбутній спад. Динамічний ринок автомобілів, навіть простеньких, китайських, стрімко падає. Суспільство споживання розпалося на частини. Зростає течія за усвідомлені покупки, спільне споживання (каршеринг), навіть старий добрий бартер відчуває себе краще за класичні продажі.

Варто звертатися до цінностей своїх клієнтів. Розповідайте детальніше про компанію, потім створюйте свій продукт, аби глобально щось змінити в цьому світі. Що робити, якщо ваші корпоративні цінності досі не сформулювалися? Потрібно просто розповідати про свій продукт: як він виготовляється, як він змінює світ на краще, що він дає клієнту, які цінності сповідує. Наприклад, бритва не для видалення триденної щетини, а для впевненості в собі на доленосної зустрічі, після якої кар’єра рвоне вгору. Різницю відчуваєте?

Ілюстрація: Usability Geek



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)