Цифровий маркетинг: головні тренди 2022 року
Що мають врахувати компанії, для того аби адаптуватися до змін, які відбуваються в цифровому просторі, розширити клієнтську базу та збільшити обсяги продажу? Індре Равів (Indre Raviv), віцепрезидентка з маркетингу компанії CCUJO AI, описує п’ять трендів, які, на її думку, стануть визначальним у сфері цифрового маркетингу.
1. Гібридні заходи як елемент «нової нормальності»
Пандемія залишила свою позначку на майже кожній галузі. Одна зі змін — це рух у бік організації подій у гібридному форматі, який являє комбінацію елементів фізичної та віртуальної присутності.
Організовуючи події, на які запрошується велика кількість людей, компанії ставлять за мету створити атмосферу, в якій окремі індивіди відчували би єднання, та яка пробуджувала би в них креативність і надихала на створення переможних стратегій та яскравих інновацій. Але проведення заходів у суто фізичному середовищі, як правило, обходиться недешево і, крім усього, залишає певний «екологічний слід». Гібридні ж події завдають меншу шкоду для довкілля і, до того ж, їхня авдиторія може бути набагато ширшою та різноплановою. Якщо врахувати, що зараз споживачі дедалі більшу увагу звертають на ставлення бізнесу до питань сталого розвитку та інклюзивності, послідовне використання гібридної моделі може стати для компаній виграшним стратегічним ходом.
2. Штучний інтелект
Штучний інтелект (AI) дає змогу значно підвищити точність прогнозів попиту. А, зокрема, такі галузі, як сфера охорони здоров’я та фінанси, використовуючи урухомлені штучним інтелектом інструменти, можуть розробляти дієві стратегії залучення та утримання клієнтів. Слід очікувати, що бізнеси дедалі більшою мірою покладатимуться на AI-інструменти. Наприклад, розмовний штучний інтелект та автоматизація процесів на основі роботизації (robotic process automation, RPA) дозволяють надавати відповіді на запити клієнтів у режимі реального часу.
Зрештою, штучний інтелект вже не перший рік відіграє у цифровому маркетингу вагому роль. Але можна спрогнозувати, що наступного року бізнеси активніше інтегруватимуть елементи AI в різні ділянки своїх маркетингових стратегій. Зокрема, з допомогою штучного інтелекту можна отримувати практично негайний зворотний зв’язок щодо вживання ключових слів, посилань та багато чого іншого, що дозволяє автоматизувати SEO-функцію. Серед інших можливостей оптимізації маркетингової діяльності — використання цифрової реклами, автоматизоване планування контенту, застосування інструментів на основі e-mail тощо.
3. Контент
Алгоритми ранжування таких пошуковиків, як Google, беззастережно віддають перевагу високоякісному контенту. Отже, компанії, котрі намагаються покращити користувацький досвід, пропонуючи добре написаний та релевантний матеріал, можуть підвищити свої позиції в рейтингах, підняти коефіцієнт конверсії та залучити більше потенційних клієнтів. Слід очікувати, що в 2022-му бізнеси активно інкорпоруватимуть до своїх сайтів функцію голосового пошуку. За даними Google, з 2018-го року, 52% власників «розумних» голосових колонок хочуть отримувати відомості щодо актуальних цін, промоакцій та розпродажів; а 39% — таку інформацію, як дані про графік роботи магазинів і т. д.
Таким чином, компанії, які оптимізують контент так, інтегрувавши до нього голосові команди, котрі можуть використовувати споживачі через Siri, Alexa чи Cortana, мають шанс підвищити продуктивність свого бізнесу.
4. Відеоматеріали
Використання відеоконтенту в цифровому маркетингу дає хорошу віддачу і на даний час ніщо не вказує на згасання цього тренду. Згідно даних дослідження Animoto, 93% респондентів сказали, що відео — це хороша допомога в процесі здійснення купівлі. Тож використання відеоматеріалів є доволі продуктивним способом розширення клієнтської бази. Інформаційні відео, ролики з демонстрацією продукту, зробленими клієнтами оглядами та «залаштункові» фільмування бізнес-процесів вашої компанії, — все це може стати дієвими елементами вашого цифрового маркетингу.
5. Партнерства з неприбутковими організаціями
Пандемія зміцнила в людях відчуття спільности і, як зазначалося вище, зробила їх більш чутливими щодо того, як ставиться бізнес до екологічних та соціально значущих питань. Як зазначається у звіті Accenture від 2018-го року, 62% споживачів «хочуть, аби компанії займали активну позицію щодо таких питань, як сталий розвиток, прозорість та справедливість політики найму». Відповідно, з високою ймовірністю у 2022-му компанії, реалізуючи свої маркетинг-стратегії, покладатимуть наголос на цих цінностях.
Формуйте партнерства з неприбутковими організаціями, які займаються проблемами збереження довкілля та в цілому прагнуть змінити світ на краще. Але співпраця з такими структурами не повинна вестися тільки заради досягнення маркетингових цілей. Ви маєте здійснювати на користь громади філантропічну діяльність, зміст якої відповідає вашим цінностям. Так, якщо ваш бренд спирається на ідею сталого розвитку та екологічної безпеки, укладіть партнерство з неприбутковою організацією, яка має схожі цінності. При цьому не обмежуйтесь словами про прихильність згаданим вище ідеям. Надавайте реальну матеріальну та спонсорську допомогу.
За матеріалами "Five Digital Marketing Predictions For 2022", Forbes.
Ілюстрація: archyworldys.com
|